МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до лабораторних занять з дисципліни «ДИДАКТИЧНІ СИСТЕМИ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ОСВІТІ» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 011 «Освітні педагогічні науки» спеціалізації «Педагогіка вищої школи» денної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07-03-119 Якубовська, С. С. (2018) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до лабораторних занять з дисципліни «ДИДАКТИЧНІ СИСТЕМИ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ОСВІТІ» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 011 «Освітні педагогічні науки» спеціалізації «Педагогіка вищої школи» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img]
Перегляд
Text
07-03-119.pdf

Download(1MB) | Перегляд

Анотація

Метою вивчення навчальної дисципліни «Дидактичні системи та інформаційні технології у вищій освіті» є формування професійно-педагогічної компетенції використання дидактичних систем та інформаційних технологій, визначальним чинником ефективного застосування яких є знання і навички викладача щодо їх впровадження та інтеграції в освітній процес. Вивчення дисципліни «Дидактичні системи та інформаційні технології у вищій освіті» передбачає формування у сучасного педагога вміння інтегрувати ІТ з педагогічними технологіями та вдосконалювати цю інтеграцію в майбутньому. КМЗ створений для студентів, які навчаються за освітньо-науковими програмами підготовки магістрів. Основними завданнями навчальної дисципліни є: - підготовка майбутніх викладачів до кваліфікованого використання інформаційних технологій у навчальному процесі, - формування у них уміння трансформувати алгоритми педагогічної діяльності відповідно до вимог сучасної комунікаційної культури суспільства; - актуалізація фундаментального поняття "педагогіка співпраці" у дистанційному навчанні; - інтеграція ІКТ з педагогічними технологіями. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: – основний зміст дисципліни «Дидактичні системи та інформаційні технології у вищій освіті»; – методику застосування інформаційних технологій в навчальному процесі вищої школи в поєднанні з педагогічними технологіями; уміти: – застосовувати нові інформаційні технології в сучасному освітньому процесі; – володіти новими методами і засобами навчання у ВНЗ з застосування ІКТ; – поєднувати комп'ютеризоване навчання з традиційними педагогічними технологіями; – враховувати в навчальному процесі вищої школи соціальні, психологічні, економічні і культурні аспекти використання нових інформаційних і комунікаційних технологій, зокрема, психолого-педагогічний вплив і медичні наслідки застосування сучасних ІТ в освіті всіх рівнів.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 07-03-119, дидактичні системи, інформаційні технології
Шифр: 07-03-119
За видами робіт: Лабораторні роботи
Тематики: Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка
Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 11 Освітні, педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін
Користувач, що депонує: libr_1 Г. М. Рожанчук
Дата внесення: 04 Квіт 2018 09:54
Останні зміни: 04 Квіт 2018 09:54
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/9220
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року