06-14-07 Галич, О. А. (2018) Робоча програма навчальної дисципліни «Кадрове діловодство» для студентів, які навчаються за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Program of the Discipline "Family division Documentation and information activities". [Робочі програми]
|
Text
06-14-07 РП.pdf Download(825kB) | Перегляд |
Анотація
Кадрове діловодство – це діяльність, яка передбачає створення та організацію роботи з документами особового складу з питань оформлення прийняття, переведення, звільнення, обліку, атестації, навчання, підвищення кваліфікації, стажування, заохочення, нагородження, пенсійного забезпечення працівників. Робота на підприємстві, установі, організації кожного працівника починається і завершується спілкуванням з фахівцями кадрової служби. Кадрова документація з особового складу є підставою для надання документів, що засвідчують особу працівника, посаду і фах. Вона є основою для отримання пільг, стипендій, пенсій чи іншої фінансової допомоги. Отже правильна організація кадрового діловодства має вирішальне значення для дотримання конституційних прав громадян на працю та соціальне забезпечення. У курсі “Кадрове діловодство” висвітлено питання організації діловодства, основний акцент зроблено на особову справу працівника; набуття студентами навичок підготовки та оформлення кадрової документації; роботи з різними документами. Personnel office-work management is an activity that involves the creation and organization of work with personnel records on issues of registration, acceptance, transfer, dismissal, registration, attestation, training, qualification improvement, internship, promotion, rewarding, retirement of employees. Work in an enterprise, institution, organization of each employee begins and ends by the way of communication with specialists of the personnel service. It is the basis for receiving benefits, scholarships, pensions, or other financial assistance. Personnel documentation is the basis for the submission of documents certifying the identity of an employee, his/her position and profession. Proper organization of personnel office-work management is crucial for the observance of the constitutional rights of citizens to work and social security. The course "Human Resources" highlights the issues of the organization of record keeping, the main emphasis is placed on the personal file of an employee; acquisition of skills by students for the preparation and carrying out of personnel documentation; work with different documents.
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 06-14-07, кадрове діловодство, особова справа, резюме, автобіографія, особистий листок з обліку кадрів, накази, трудова книжка, personnel office-work, personal file, resume, autobiography, individual card on personnel registration, orders, employment book |
Шифр: | 06-14-07 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво > 29 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Державного управління, документознавства та інформаційної діяльності |
Користувач, що депонує: | Ірина Понаріна |
Дата внесення: | 04 Квіт 2018 10:18 |
Останні зміни: | 04 Квіт 2018 10:18 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/9223 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року