СПОЖИВАЧ В СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОМУ МАРКЕТИНГУ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Гончаров, С. М. (2011) СПОЖИВАЧ В СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОМУ МАРКЕТИНГУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (3(55)). с. 68-76.

[img]
Перегляд
Text
Vek559 зах.pdf

Download(203kB) | Перегляд

Анотація

Описуються методи, форми і технології соціально-етичного маркетингу в Україні та парадигма їх розвитку.

English abstract

Methods, forms and technologies of social and ethical marketing in Ukraine and the paradigm of development are described.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: споживач, маркетинг, соціально-етичний маркетинг
УДК: 339.138 (075.8)
Бібліографічний опис: Гончаров С. М. Споживач в соціально-етичному маркетингу / С. М. Гончаров // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2011. – Вип. 3(55). – С. 68-76.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2011 > Вісник 3
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2011
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 03 Трав 2018 08:16
Останні зміни: 03 Трав 2018 08:16
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/9515
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року