06-14-09 Валюх, А. М. та Мартинюк, Г. Ф. (2018) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до самостійного вивчення дисципліни «Інтелектуальний капітал» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальностей: 051 «Економіка»; 071 «Облік і оподаткування»; 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»; 073 «Менеджмент»; 075 «Маркетинг; 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»; 281 «Публічне управління та адміністрування»; 292 «Міжнародні економічні відносини» денної та заочної (дистанційної) форм навчання. [Методичне забезпечення]
|
Text
06-14-09.pdf Download(1MB) | Перегляд |
Анотація
Сучасний грамотний фахівець, випускник закладу вищої освіти, повинен володіти певними знаннями в галузі теорії економіки, яка заснована на знаннях, а також технологій відтворення інтелектуального капіталу та управління знаннями. Засвоєння дисципліни «Інтелектуальний капітал» має важливе значення для формування загальної культури фахівця та формування знань в галузі економіки знань. Самостійна робота студентів (далі — СРС) є складовою навчального процесу і основним засобом опанування навчального матеріалу дисципліни “Інтелектуальний капітал” в час, вільний від обов’язкових навчальних занять. Саме самостійна робота набуває все більшого значення й актуальності нині, оскільки обсяг навчального матеріалу з дисципліни досить значний, і не все можна встигнути розглянути під час аудиторних занять. Отже, правильна організація власної самостійної роботи з боку студента є важливою запорукою успішного навчання і ефективного засвоєння ним знань. Мета СРС — сприяти засвоєнню в повному обсязі навчальної програми та формуванню самостійності як особистісної ознаки та важливої професійної якості, сутність якої полягає в умінні виробити навички роботи зі спеціальною літературою та іншими матеріалами, необхідних для належного засвоєння предмета навчальної дисципліни, а також для розвитку умінь до самостійного вивчення і викладання одержаної інформації. Під час самостійної роботи краще за все проявляються індивідуальні особливості студента, його здібності та нахили. Самостійна робота студента забезпечується системою навчально-методичних засобів, необхідних для вивчення навчальної дисципліни чи окремої теми: підручниками, навчальними та методичними посібниками, конспектами лекцій викладача тощо. Серед них значне місце посідають саме методичні матеріали, завдання та вказівки викладача, а також рекомендована спеціальна література. Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів мають на меті забезпечити розширення і поглиблення теоретичних і практичних знань у сфері інтелектуального капіталу як специфічного формату бізнесової діяльності; опанувати уміння застосовувати теоретичні знання для діагностики та оцінки інтелектуального капіталу з використанням процесних моделей управління знаннями; отримати уявлення про можливості інформаційних технологій для успішного управління знаннями. Методичні рекомендації охоплюють 8 тем, що дає можливість поглибити знання студентам з кожної конкретної теми та з дисципліни в цілому, визначити ступінь вивчення матеріалу, перевірити свої знання і сформувати власні уміння та навички при виконанні практичних завдань.
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року