Елементи, в яких автор: "Оплачко, І. О."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 23.

06-13-209М Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. та Оплачко, І. О. та Адасюк, І. П. (2023) Методичні рекомендації до виконання комплексної курсової роботи «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-49S Мартинюк, О. В. та Оплачко, І. О. (2022) Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Управління персоналом і економіка праці» спеціальності 051 «Економіка». [Силабус]

06-13-41S Мартинюк, О. В. та Оплачко, І. О. (2022) Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]

06-13-192М Оплачко, І. О. (2022) Методичні вказівки до організації практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Управління відносинами з клієнтами (CRM) у маркетингу» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-27S Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. (2021) Силабус навчальної дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг». [Силабус]

Ляхович, О. О. та Оплачко, І. О. та Liakhovych, O. O. та Oplachko, I. O. (2021) ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ТА ТРАНСПАРЕНТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(94)). с. 100-111.

06-13-201М Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. та Оплачко, І. О. (2021) Методичні вказівки до виконання практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Управління персоналом і економіка праці», «Бізнес-аналітика», «Економічна кібернетика» спеціальності 051 «Економіка»; «Облік і оподаткування» спеціальності 071 «Облік і оподаткування»; «Фінанси, банківська справа та страхування» спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»; «Менеджмент» спеціальності 073 «Менеджмент»; «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»; «Міжнародний бізнес» спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини», «Управління та адміністрування» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-202М Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. та Оплачко, І. О. (2021) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Управління персоналом і економіка праці», «Бізнес-аналітика», «Економічна кібернетика» спеціальності 051 «Економіка»; «Облік і оподаткування» спеціальності 071 «Облік і оподаткування»; «Фінанси, банківська справа та страхування» спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»; «Менеджмент» спеціальності 073 «Менеджмент»; «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»; «Міжнародний бізнес» спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини», «Управління та адміністрування» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

Попко, О. В. та Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. та Толчанова, З. О. та Оплачко, І. О. (2021) Освітньо-професійна програма "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" Галузь знань 07 "Управління та адміністрування" Кваліфікація: Бакалавр маркетингу. [Освітні програми]

Мартинюк, О. В. та Мальчик, М. В. та Попко, О. В. та Толчанова, З. О. та Оплачко, І. О. та Коротун, О. П. (2021) Освітньо-професійна програма "Маркетинг" Другого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" галузі знань 07 "Управління та адміністрування" Кваліфікація: Магістр з маркетингу. [Освітні програми]

06-13-108М Мальчик, М. В. та Попко, О. В. та Мартинюк, О. В. та Толчанова, З. О. та Оплачко, І. О. (2021) Методичні вказівки дo opгaнiзaцiï пpoxoджeння виpoбничoï пepeддиплoмнoï пpaктики для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

Мартинюк, О. В. та Мальчик, М. В. та Попко, О. В. та Оплачко, І. О. та Коротун, О. П. (2020) Освітньо-професійна програма "Маркетинг" Другого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" галузі знань 07 "Управління та адміністрування". Кваліфікація: Магістр маркетингу. [Освітні програми]

06-13-198 Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. (2020) Методичні вказівки до виконання практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-195 Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. (2020) Робоча програма навчальної дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "ADVERTISING CREATIVITY" specialty "Marketing" code and name of the specialty 075 «Marketing». [Робочі програми]

06-13-197 Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. (2020) Методичні вказівки до виконання практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Публічні закупівлі через систему Prozorro» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-196 Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. (2020) Робоча програма навчальної дисципліни «Публічні закупівлі через систему Prozorro» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the discipline "PUBLIC PROCUREMENT PROZORRO" specialty 075 "Marketing". [Робочі програми]

06-13-85 Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. (2019) Методичні вказівки до виконання практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-141 Мальчик, М. В. та Гонтаренко, Н. А. та Оплачко, І. О. (2019) Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни «Поведінка споживачів» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-84 Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. (2019) Методичні вказівки до виконання практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Публічні закупівлі через систему Prozorro» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-133 Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Публічні закупівлі через систему Prozorro» для студентів всіх спеціальностей НУВГП. Program of the Discipline "PUBLIC PROCUREMENT PROZORRO" for all NUWM specialties. [Робочі програми]

Оплачко, І. О. та Oplachko, I. O. (2018) ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ З УРАХУВАННЯМ РЕФЛЕКСИВНИХ ВПЛИВІВ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(82)). с. 160-170.

Оплачко, І. О. та Oplachko, I. O. (2018) ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ ЦЕМЕНТНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(84)). с. 119-131.

06-13-123 Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. (2018) Робоча програма навчальної дисципліни «Рекламний креатив» для студентів всіх спеціальностей НУВГП. Program of the Discipline ADVERTISING CREATIVITY For all NUWM specialties. [Робочі програми]

Цей список був створений у Thu Apr 18 20:20:25 2024 UTC.