Елементи, в яких автор: "Nahornyi, D. O."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип елементу | Немає групування
Перейти до: Стаття
Число елементів: 1.

Стаття

Савіна, Н. Б. та Кузьминчук, Н. В. та Куценко, Т. М. та Нагорний, Д. О. та Savina, N. B. та Kuzmynchuk, N. V. та Kutsenko, T. M. та Nahornyi, D. O. (2020) ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ: ЕКОНОМІКО-ПРАВОВІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(92)). с. 509-519.

Цей список був створений у Sat Apr 20 13:19:53 2024 UTC.