Елементи, в яких тема: "Видання університету > Науково-методичний збірник "Технології навчання" > Випуск 15 (2015 рік)"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автори | Тип елементу
Перейти до: І | Ж | К | Л | Н | О | П | Р | С | Т | Ш | Я
Число елементів: 25.

І

Ігнатюк, Р. М. та Ігнатюк, О. Ю. та Ihnatiuk, R. M. та Ihnatiuk, О. Y. (2015) Професійне спрямування в середній освіті як основа майбутнього вибору професії. Технології навчання (15). с. 147-153.

Ж

Жемба, А. Й. та Zhemba, A. Y. (2015) Використання педагогічних і організаційно-управлінських засобів з метою активізації навчання. Технології навчання (15). с. 209-218.

К

Клімов, С. В. та Klimov, S. V. (2015) Застосування сучасного програмного забезпечення при визначенні кошторисної вартості будівництва як інноваційна технологія навчання. Технології навчання (15). с. 53-59.

Костюкова, Т. А. та Kostiukova, T. A. (2015) Сучасний освітній маркетинг та конкурентоспроможність вищих навчальних закладів. Технології навчання (15). с. 164-170.

Крива, А. В. та Перелигіна, В. Є. та Kryva, A. V. та Perelyhina, V. E. (2015) Етапи становлення цифрового репозиторію Національного університету водного господарства та природокористування як засобу популяризації наукових публікацій. Технології навчання (15). с. 142-146.

Крівцов, В. В. та Krivtsov, V. V. (2015) Окремі питання адаптації першокурсників до навчального процесу при вивченні нарисної геометрії. Технології навчання (15). с. 135-141.

Кузнєцова, О. Т. та Kuznetsova, O. T. (2015) Мотивація студентів університету до систематичних занять фізичним вихованням. Технології навчання (15). с. 108-115.

Л

Лушнікова, Н. В. та Lushnikova, N. V. (2015) Архітектурні конкурси як засіб індивідуалізації самостійної роботи та підвищення мотивації до навчання студентів-архітекторів. Технології навчання (15). с. 11-28.

Лушнікова, Н. В. та Lushnikova, N. V. (2015) Вебінар як альтернативна форма аудиторної навчальної діяльності у вищому навчальному закладі: досвід застосування. Технології навчання (15). с. 29-45.

Н

НУВГП, . (2015) Зміст - Технології навчання. Вип. 15, 2015. [Файли]

НУВГП, . (2015) Титульна сторінка - Технології навчання. Вип.15, 2015. [Файли]

НУВГП, . (2015) Остання сторінка - Технології навчання. Вип. 15, 2015. [Файли]

НУВГП, . (2015) Content - Технології навчання. Вип. 15, 2015. [Файли]

НУВГП, . (2015) Front Page - Технології навчання. Вип. 15, 2015. [Файли]

О

Оксентюк, Н. В. та Oksentiuk, N. V. (2015) Можливості застосування ментальних карт у навчальному процесі. Технології навчання (15). с. 194-208.

П

Пікула, М. В. та Pikula, M. V. (2015) Формування технологічної мобільності у студентів-машинобудівників. Технології навчання (15). с. 60-65.

Р

Рокочинський, А. М. та Волк, П. П. та Мендусь, С. П. та Коптюк, Р. М. та Rokochynskyi, A. M. та Volk, P. P. та Mendus, S. P. та Koptіuk, R. M. (2015) Впровадження оптимізаційних методів та моделей при підготовці студентів за напрямом підготовки "Гідротехніка (водні ресурси)". Технології навчання (15). с. 45-52.

С

Стрілець, В. М. та Похильчук, І. О. та Стрілець, О. Р. та Strilets, V. M. та Pohylchuk, I. O. та Strilets, О. R. (2015) Методика поточного діагностування рівня знань студентів з дисципліни "Машинознавство". Технології навчання (15). с. 5-10.

Т

Туровська, Г. І. та Костюкова, Т. А. та Turovska, H. I. та Kostiukova, T. A. (2015) Впровадження інтерактивних форм навчання - один з найважливіших напрямів удосконалення підготовки студентів у сучасному вищому навчальному закладі. Технології навчання (15). с. 66-78.

Тхорук, Є. І. та Кучер, О. О. та Tkhoruk, E. I. та Kucher, O. O. (2015) Формування системи оновлення парку рухомого складу як необхідної умови стійкого розвитку автотранспорного підприємства. Технології навчання (15). с. 154-163.

Ш

Шевчук, Т. Є. та Shevchuk, T. E. (2015) Проблеми формування громадянської компетентності студентів технічних університетів у вітчизняній педагогічній теорії і практиці. Технології навчання (15). с. 116-126.

Штогун, А. О. та Shtohun, A. O. (2015) Проблеми використання ІКТ при формуванні в учнів основної школи поняття «Організм рослини як цілісна система». Технології навчання (15). с. 184-193.

Штогун, А. О. та Shtohun, A. O. (2015) Психолого-педагогічні особливості організації самостійно-пізнавальної діяльності ліцеїстів з біології засобами інформаційних технологій. Технології навчання (15). с. 171-183.

Я

Яцков, М. В. та Осадча, Л. К. та Yatskov, M. V. та Osadcha, L. K. (2015) Система моніторингу якості підготовки фахівців у Технічному коледжі Національного університету водного господарства та природокористування. Технології навчання (15). с. 79-93.

Яцков, М. В. та Осадча, Л. К. та Yatskov, M. V. та Osadcha, L. K. (2015) Інноваційні педагогічні технології підготовки конкурентоспроможності фахівців у Технічному коледжі Національного університету водного господарства та природокористування. Технології навчання (15). с. 94-107.

Цей список був створений у Thu Mar 28 06:37:17 2024 UTC.