Гладун, П. П. (2012) МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН В УПРАВЛІННІ КАНАЛАМИ РОЗПОДІЛУ ПРОДУКЦІЇ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(57)). pp. 75-80.
|
Text
Ve5710 зах.pdf Download(128kB) | Preview |
Abstract
Статтю присвячено одній з найбільш значущих тенденцій в теорії й практиці маркетингу – концепції маркетингу відносин. Розглянуто значення маркетингу відносин в процесі управління каналами розподілу підприємства.
English abstract
Тhe article is devoted to one of the most significant trends in theory and practice of marketing – the concept of marketing relationships. The value of marketing relationships in the management of product channels distribution is considered.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | маркетинг, концепції маркетингу відносин |
| УДК: | 658.8 |
| Бібліографічний опис: | Гладун П. П. Маркетинг відносин в управлінні каналами розподілу продукції / П. П. Гладун // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2012. – Вип. 1(57). – С. 75-80. |
| Subjects: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 > Вісник 1 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 |
| Depositing User: | С. В. Бойчук |
| Date Deposited: | 09 Jul 2018 09:49 |
| Last Modified: | 09 Jul 2018 09:49 |
| URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10125 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year


Download Statistics
Download Statistics