Ястремська, О. М. and Тімонін, К. О. (2012) БРЕНД ПІДПРИЄМСТВА ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ РЕСУРС: ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(57)). pp. 283-290.
|
Text
Ve5739 зах.pdf Download(161kB) | Preview |
Abstract
У статті запропоновано уточнене визначення поняття бренда, представлено удосконалений перелік та сутність етапів його формування, відмінність яких полягає у визначенні економічної та соціальної ефективності бренда підприємства машинобудівної галузі.
English abstract
In the article substantive the specified determination of concept of brand is offered in the article, the improved list and essence of the stages of his forming, the difference of that consists in determination of economic and social efficiency of brand of enterprise of machine-building industry are presented.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | бренд, машинобудівна галузь |
УДК: | 658.003.01 |
Бібліографічний опис: | Ястремська О. М. Бренд підприємства як важливий економічний ресурс: процес формування / О. М. Ястремська, К. О. Тімонін // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2012. – Вип. 1(57). – С. 283-290. |
Subjects: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 > Вісник 1 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 |
Depositing User: | С. В. Бойчук |
Date Deposited: | 09 Jul 2018 12:15 |
Last Modified: | 09 Jul 2018 12:15 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10165 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year