ВПЛИВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ НА ЕЛЕКТРОННУ КОМЕРЦІЮ

Downloads

Downloads per month over past year

Вальковець, А. С. and Юскович-Жуковська, В. І. (2012) ВПЛИВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ НА ЕЛЕКТРОННУ КОМЕРЦІЮ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (3(59)). pp. 35-40.

[img]
Preview
Text
Ve595.pdf.zax.pdf

Download(135kB) | Preview

Abstract

Виявлено основні тенденції електронної комерції як нової моделі ведення бізнесу. Обґрунтовано основні підходищодо необхідності створення законодавчої бази для ведення електронної комерції, заснованої на використанні товарів та послуг як об’єктів інтелектуальної власності.

English abstract

The main trends of e-commerce as a new business model. The basic approaches to establishing a legal framework for e-commerce based on the use of goods and services as intellectual property.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: електронна комерція, інтелектуальна власність
УДК: 331.117.25
Бібліографічний опис: Вальковець А. С. Вплив інтелектуальної власності на електронну комерцію / А. С. Вальковець, В. І. Юскович-Жуковська // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2012. – Вип. 3(59). – С. 35-40.
Subjects: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 > Вісник 3
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012
Depositing User: С. В. Бойчук
Date Deposited: 11 Sep 2018 09:42
Last Modified: 11 Sep 2018 09:42
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10734

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year