БРЕНДИНГ: ІДЕНТИФІКАЦІЯ СКЛАДОВИХ Й ОЦІНЮВАННЯ ПРОЦЕСУ

Downloads

Downloads per month over past year

Дейнега, О. В. (2012) БРЕНДИНГ: ІДЕНТИФІКАЦІЯ СКЛАДОВИХ Й ОЦІНЮВАННЯ ПРОЦЕСУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (3(59)). pp. 72-77.

[img]
Preview
Text
Ve5910.pdf.zax.pdf

Download(132kB) | Preview

Abstract

Ідентифіковано зміст понять «бренд», «товарна марка», «товарний знак», а також складові бренда. Визначено фактори впливу на цінність бренда. Охарактеризовано основні методи оцінювання вартості бренда.

English abstract

Identified content concepts of "brand", "trademarks", " оwn brand " as well as components of the brand. Factors that influence the value of the brand. The basic methods of brand valuation.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: бренд, брендинг
УДК: 658.8
Бібліографічний опис: Дейнега О. В. Брендинг: ідентифікація складових й оцінювання процесу / О. В. Дейнега // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2012. – Вип. 3(59). – С. 72-77.
Subjects: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 > Вісник 3
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012
Depositing User: С. В. Бойчук
Date Deposited: 11 Sep 2018 12:08
Last Modified: 11 Sep 2018 12:08
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10744

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year