Макар, Н. М. (2018) ОЦІНКА СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ ЯК ОДИН З ФАКТОРІВ ЙОГО КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ. Студентський вісник НУВГП (1(9)). pp. 114-117.
|
Text
Макар_Н_М зах.pdf Download(361kB) | Preview |
Abstract
У статті обґрунтовано економічну сутність конкурентоспроможності та запропоновано загальні напрями з удосконалення ефективності господарської діяльності на прикладі конкретного підприємства. Також проведено SWOT-аналіз підприємства та досліджено важливість соціальної відповідальності підприємства.
English abstract
The article substantiates the economic essence of competitiveness and proposes general directions for improving the efficiency of economic activity on the example of a particular enterprise. The SWOT analysis of the company was also conducted and the importance of corporate social responsibility was explored.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | конкурентоспроможність, SWOT-аналіз, соціальна відповідальність, competitiveness, SWOT-analysis, social responsibility |
УДК: | 657 |
Бібліографічний опис: | Макар Н. М. Оцінка соціальної відповідальності бізнесу як один з факторів його конкурентоздатності / Н. М. Макар // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2018. - Ч. 1(9). - С. 114-117. |
Subjects: | Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2018 Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2018 > Випуск 1 |
Depositing User: | С. Й. Гипчинська |
Date Deposited: | 22 Oct 2018 11:18 |
Last Modified: | 22 Oct 2018 11:18 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/11689 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year