Робоча програма «Інфраструктура та ринок дорожніх транспортних засобів» для студентів спеціальності 274 «Автомобільний транспорт». Program of the Discipline «INFRASTRUCTURE AND ROAD TRANSPORT MARKET» Specialty 274 «Automobile transport»

Downloads

Downloads per month over past year

02-03-32 Колесник, О. А. (2018) Робоча програма «Інфраструктура та ринок дорожніх транспортних засобів» для студентів спеціальності 274 «Автомобільний транспорт». Program of the Discipline «INFRASTRUCTURE AND ROAD TRANSPORT MARKET» Specialty 274 «Automobile transport». [Робочі програми]

[img]
Preview
Text
02-03-32 (1).pdf

Download(773kB) | Preview

Abstract

Виробник автомобілів може успішно реалізовувати свій товар на ринку за умови, якщо добре налагоджені канали збуту (система торгівлі, логістика), розвинуті мережі автомобільних доріг, станцій технічного обслуговування і ремонту, автозаправних станцій і стоянок, якщо створені можливості для безпечного використання транспортних засобів. Складовою формування професійної компетентності в галузі автомобільного транспорту є вивчення дисципліни “Інфраструктура та ринок дорожніх транспортних засобів”. Курс навчальної дисципліни носить підсумковий характер з точки зору фахової підготовки та передбачає використання всього комплексу знань здобутих на попередніх етапах навчання. A car manufacturer can successfully sell its products on the market provided there are well-established sales channels (trade system, logistics), developed network of highways, maintenance and repair stations, gas stations and parking lots if the possibilities for safe use of vehicles are created. The component of professional competence development in the field of motor transport is the study of discipline "Infrastructure and market of road vehicles". The course of the discipline is final in terms of professional training and involves the use of the whole complex of knowledge acquired at the previous stages of training.

Item Type: Робочі програми
Uncontrolled Keywords: 02-03-32, інфраструктура, автомобільний ринок, автосалон, сегментація, адаптація, сертифікація, реклама, робота з клієнтами, Infrastructure, automotive market, auto show, segmentation, adaptation, certification, advertising, customer service
Шифр: 02-03-32
Subjects: Шифр галузі знань > 27 Транспорт
Шифр галузі знань > 27 Транспорт > 274 Автомобільний транспорт
Divisions: Навчально-науковий механічний інститут > Автомобілів та автомобільного господарства
Depositing User: В. Є. Перелигіна
Date Deposited: 11 Dec 2018 10:50
Last Modified: 11 Dec 2018 10:50
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/12664

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year