Робоча програма навчальної дисципліни «Економічний механізм маркетингу» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Economic Mechanism of Marketing" specialty 075 "MARKETING"

Downloads

Downloads per month over past year

06-13-98 Гонтаренко, Н. А. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Економічний механізм маркетингу» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Economic Mechanism of Marketing" specialty 075 "MARKETING". [Робочі програми]

[img]
Preview
Text
06-13-98 (1).pdf

Download(976kB) | Preview

Abstract

Навчальна дисципліна «Економічний механізм маркетингу» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Актуальність даного курсу зумовлена необхідністю вивчення методологічних і методичних аспектів впровадження концепції інтегрованого маркетингу суб’єктами національної економіки. На практичних заняттях студенти отримають практичні навички з комплексного застосування: складових маркетинг-міксу, виробничих та управлінських процесів на підприємстві. Вивчення дисципліни «Економічний механізм маркетингу» допоможе студентам сформувати цілісну систему компетентностей щодо методів і прийомів ефективного інтегрування маркетингової концепції управління в систему менеджменту на підприємстві. The discipline "Economic Marketing Mechanism" is an integral part of the program of training specialists in marketing. The urgency of this course is conditioned by the need to study the methodological and methodological aspects of the implementation of the concept of integrated marketing by the subjects of the national economy. In practical classes, students will receive practical skills in integrated use: marketing mixes, production and management processes at the enterprise. The study of the discipline "Economic Marketing Mechanism" will help students to form a coherent system of competencies regarding the methods and techniques for effective integration of the marketing concept of management into the management system at the enterprise

Item Type: Робочі програми
Uncontrolled Keywords: 06-13-98, економічний механізм маркетингу, прийняття рішень в економічному механізмі маркетингу, economic mechanism of marketing, decision making in the economic mechanism of marketing
Шифр: 06-13-98
Subjects: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Depositing User: Ірина Понаріна
Date Deposited: 25 Mar 2019 08:18
Last Modified: 25 Mar 2019 08:18
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14304

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year