06-13-114 Мальчик, М. В. and Коротун, О. П. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Основи наукових досліджень» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Basics of the scientific research" specialty 075 "Marketing". [Робочі програми]
|
Text
06-13-114 (1).pdf Download(761kB) | Preview |
Abstract
Навчальна дисципліна «Основи наукових досліджень» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з маркетингу. Метою викладання навчальної дисципліни передбачається засвоєння студентами понять про науку, відомостей про стан сучасної науки, розуміння процесу наукової діяльності, оволодіння методичними основами наукового дослідження. Оволодіння програмою курсу сприяє виконанню студентами завдань з інших дисциплін, які передбачають наукові дослідження, узагальнення теоретичного матеріалу і розробку практичних рекомендацій щодо застосування результатів наукового дослідження. Матеріал курсу допоможе при аналізі інформаційних джерел, підготовці курсових і дипломних робіт, статей, доповідей на науково-практичних конференціях. The academic discipline "Methodology of scientific research" is an integral part of the program of training specialists in marketing. The purpose of teaching the discipline is to assimilate students with the concepts of science, information about the state of modern science, understanding of the process of scientific activity, mastery of methodological foundations of scientific research. Mastering the program of the course contributes to fulfilling the tasks of students from other disciplines, which include scientific research, synthesis of theoretical material and the development of practical recommendations for the application of scientific research results. The material of the course will help in the analysis of information sources, preparation of course papers and diploma papers, articles, reports at scientific and practical conferences.
Item Type: | Робочі програми |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 06-13-114, маркетинг, методи, наука, дослідження, проблема, гіпотеза, методи дослідження, наукова діяльність, marketing, methodology, science, research, problem, hypothesis, research methods, scientific activity |
Шифр: | 06-13-114 |
Subjects: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Depositing User: | libr_1 Г. М. Рожанчук |
Date Deposited: | 29 Mar 2019 13:28 |
Last Modified: | 29 Mar 2019 13:28 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14396 |
Actions (login required)
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year