06-13-145 Мальчик, М. В. and Коротун, О. П. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг в туризмі» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 242 «Туризм». Program of the Discipline Marketing in tourism specialty 242 «Tourism». [Робочі програми]
|
Text
06-13-145 (1).pdf Download(910kB) | Preview |
Abstract
Навчальна дисципліна «Маркетинг в туризмі» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з туризму. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю впровадження у господарську діяльність вітчизняних туристичних підприємств різноманітних практик сучасної маркетингової діяльності, формування концепції відповідального рекламування.. На практичних заняттях студенти навчаються працювати в команді та після успішного завершення курсу зможуть приймати ефективні управлінські маркетингові рішення в туристичній діяльності. Зможуть використовувати у своїй діяльності ефективний інструментарій маркетингу з метою успішного функціонування туристичного підприємства в умовах мінливого ринкового середовища. The educational discipline "Marketing in tourism" is an integral part of the program of training of tourism specialists. The relevance of the study of this course is due to the need to introduce into the economic activities of domestic tourist enterprises various practices of modern marketing activities, the formation of the concept of responsible advertising. In practical classes, students learn to work in a team and after successful completion of the course can take effective managerial marketing decisions in tourism activities. Be able to use in their activities an effective marketing tool for the successful operation of a tourism enterprise in a changing market environment.
Item Type: | Робочі програми |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 06-13-145, маркетинг, маркетинг в туризмі, туристична послуга, просування, турист, ціноутворення, реклама, туристичні потоки, сезонні коливання, marketing, marketing in tourism, tourist service, promotion, tourist, pricing, advertising, tourist flows, seasonal fluctuations |
Шифр: | 06-13-145 |
Subjects: | Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Depositing User: | libr_1 Г. М. Рожанчук |
Date Deposited: | 01 Apr 2019 06:44 |
Last Modified: | 01 Apr 2019 06:44 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14401 |
Actions (login required)
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year