ХАРАКТЕРИСТИКА БРЕНДУ ЯК ФОРМИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТОВАРІВ

Downloads

Downloads per month over past year

Акімова, Л. М. (2005) ХАРАКТЕРИСТИКА БРЕНДУ ЯК ФОРМИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТОВАРІВ. ПРОБЛЕМИ РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ТА ПРИРОДНО- РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНУ: ФІНАНСОВА ПОЛІТИКА ТА ІНВЕСТИЦІЇ (2). pp. 20-26.

[img]
Preview
Text
Акімова Л.М. Характеристика бренду як форми індетифікації товарів.pdf.zax.pdf

Download(1MB) | Preview

Abstract

В Статті розкрито зміст та значення бренду. Здійснено порівняння бренду із товарним знаком. При цьому звернуто увагу на зарубіжний досвід застосування бренду.

English abstract

Maintenance and value of brand is exposed in the article. Comparing of brand is carried out to the commodity sign. Attention is thus paid to foreign experience of application of brand.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: бренд, товарний знак, імідж, брендинга
УДК: 658.821
Бібліографічний опис: Акимова Л. М. Характеристика бренду як форми індетифікації товарів / Л. М. Акимова // Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2005. - Вип. XI, № 2. - С. 20-26.
Subjects: За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво
За напрямами > Усі спеціальності
Depositing User: С. В. Бойчук
Date Deposited: 02 Apr 2019 10:08
Last Modified: 02 Apr 2019 10:08
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14442

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year