ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ

Downloads

Downloads per month over past year

Газдюк, К. and Нікітіна, О. and Пилип'юк, Т. (2018) ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(81)). pp. 218-235.

[img]
Preview
Text
Vt8124 зах.pdf

Download(262kB) | Preview

Abstract

У статті висвітлюються інноваційні процеси розвитку педагогічних технологій і методів навчання, що дозволяють інтенсифікувати компетентності навчання на заняттях у навчальному закладі задля забезпечення високого рівня професійної підготовки; проведено класифікацію інтерактивності за типами для системи дистанційного навчання; розглянуто основні принципи інтерактивності у системах дистанційного навчання на основі інформаційно-комунікаційних технологій та виділено ряд позитивних результатів; розглянуто науково-теоретичні основи та методичні особливості застосування вебінарів у навчальних закладах; сформульовано можливості та функціональні особливості вебінара, як прогресуючої технології впровадження інтерактивних методів навчання у сучасний дистанційний освітній процес; досліджено метод кейс-стаді, що дозволяє застосувати теоретичні знання до вирішення практичних завдань; встановлено загальні компетенції, формуванню яких сприяє цей метод.

Title in English

THE USE OF INFORMATION TECHNOLOGY TOOLS TO IMPROVE DISTANCE EDUCATION

English abstract

The article considers the relevance of the work determined by the necessity of developing pedagogical technologies and teaching methods that allow intensifying the competence of studying at classes in education in order to ensure a high level of professional training; and, the classification of interactivity by types for a distance learning system has been conducted; The basic principles of interactivity in distance learning systems on the basis of information and communication technologies are considered and a number of positive results are highlighted; The scientific-theoretical bases and methodical features of application of webinars in high school are considered; The possibilities and functional features of the webinar asa progressive technology of introduction of interactive methods of teaching in the modern distance educational process are formulated; The case-case method is investigated – an instrument that allows applying theoretical knowledge to the solution of practical problems; General competencies, the formation of which contributes to the casestudio.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: дистанційне навчання, інформаційно-комунікаційні технології, інтерактивність, вебінар, навчальний процес, кейс-стаді, distance learning, information and communication technology, interactivity, webinar, learning process, case study
УДК: 378.147
Бібліографічний опис: Hazdіuk K. The Use of Information Technology Tools to Improve Distance Education / K. Hazdіuk, О. Nikitina, T. Pylypiuk // Вісник НУВГП. Технічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2018. – Вип. 1(81). – С. 218-235.
Subjects: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Технічні науки" > 2018 > Вісник 1
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Технічні науки" > 2018
Depositing User: С. В. Бойчук
Date Deposited: 24 Jun 2019 08:35
Last Modified: 24 Jun 2019 08:35
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/15085

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year