Методичні вказівки до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності «Маркетинг» денної і заочної форм навчання

Downloads

Downloads per month over past year

06-13-175 Мальчик, М. В. and Коваль, С. І. (2020) Методичні вказівки до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-13-175.pdf

Download(580kB)

Abstract

Трансформація економіки та становлення ринкових відносин викликало необхідність переорієнтації товарів, диверсифікації асортименту для задоволення потреб і запитів конкретних груп споживачів. За допомогою маркетингу керівники підприємств отримують необхідну інформацію про споживачів, ціни, конкурентів, місткість ринку, можуть обирати оптимальні канали збуту продукції, проводити ефективну рекламну кампанію тощо. Тому від фахівців з маркетингу потрібні вміння аналізувати ринок; забезпечувати конкурентоспроможність товарів і послуг; використовувати інформаційні технології для вирішення маркетингових завдань; розбиратися в аналітичних матеріалах учасників ринкових відносин; формувати імідж підприємства; організувати роботу служби маркетингу та координувати її з діяльністю інших служб. Вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг» студентами напряму підготовки «Маркетинг» є важливим у сучасних ринкових умовах, оскільки отримані знання дозволяють сформувати економічне та ринкове мислення, що базується на необхідності вивчення та задоволення потреб споживачів; дають можливість зрозуміти економічний механізм впливу дослідження ринку, розробки комплексу маркетингу, соціальної орієнтованості підприємства на економічні результати господарської діяльності підприємства; дозволяють проводити контроль господарської діяльності з врахуванням ринкових факторів і більш повно визначати резерви підвищення ефективності господарської діяльності та економії грошових коштів; стають основою до формування планів та стратегії розвитку, що орієнтована на ринок. Виконання курсової роботи з «Маркетингу» дає можливість студентам на прикладі реального підприємства навчитися приймати маркетингові рішення, творчо мислити і самостійно вирішувати виникаючі проблеми, застосовуючи загальновживані маркетингові прийоми і способи; втілювати в життя основні принципи маркетингу, маркетингову стратегію підприємства. Методичні вказівки призначені для студентів, які навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг» – освітньо-кваліфікаційний рівень «бакалавр»

Item Type: Методичне забезпечення
Uncontrolled Keywords: 06-13-175, маркетинг
Шифр: 06-13-175
За видами робіт: Курсова робота (проект)
Subjects: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво > 6.030507 - Маркетинг
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Depositing User: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Date Deposited: 23 Mar 2020 21:44
Last Modified: 23 Mar 2020 21:44
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/17460

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year