Мальчик, М. В. and Гонтаренко, Н. А. and Король, Б. О. and Попко, О. В. and Толчанова, З. О. and Мартинюк, О. В. and Коваль, С. І. (2014) Маркетинг. НУВГП, Рівне, Україна. ISBN 978-617-601-080-7
|
Text
market-2014-03-29 zah.pdf Download(19MB) | Preview |
Abstract
У навчальному посібнику розглядаються загальні основи маркетингу, теоретичні та практичні аспекти формування і реалізації його складових. За структурою навчальний посібник побудовано за модульним принципом, найбільш зручним для глибокого і повного засвоєння курсу. Виклад теоретичного матеріалу кожного модуля доповнено практикумом, в якому наводяться питання для контролю та самоперевірки знань, теми для обговорення, контрольні тести, ситуаційні вправи та задачі. У посібнику наведено блок завдань у вигляді кросвордів, чайнвордів. Подано інформацію про видатних маркетологів сучасності, маркетинг-афоризми, термінологічний словник маркетолога. Наводяться теми випускових кваліфікаційних робіт, список літератури. Для студентів усіх економічних спеціальностей, зокрема спеціальності «маркетинг», викладачів вищих навчальних закладів, керівників підприємств, спеціалістів, діяльність яких пов‘язана з практичним маркетингом та усіх, кого цікавлять питання самостійного опанування основ ведення ефективної маркетингової політики.
Item Type: | Book |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | маркетинг |
ISBN: | 978-617-601-080-7 |
УДК: | 902 (477.81) |
ББК: | 63.4(4Укр – 4Рів) |
Бібліографічний опис: | Маркетинг : навч. посіб. / М. В. Мальчик, Н. А. Гонтаренко, Б. О. Король [та ін.] ; за ред. М. В. Мальчик. – Рівне : НУВГП, 2014. – 444 с. : іл., табл. |
Subjects: | Навчальні видання > Навчальний посібник |
Depositing User: | В. Є. Перелигіна |
Date Deposited: | 18 Mar 2015 07:41 |
Last Modified: | 02 Jun 2016 07:46 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/1763 |
Actions (login required)
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year