03-10-51 Богданенко, О. В. (2020) Методичні вказівки до виконання практичних робіт і самостійної роботи з навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності та цивільний захист» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня усіх освітньо-професійних програм спеціальностей 242 «Туризм», 193 «Геодезія та землеустрій», 207 «Водні біоресурси та аквакультура», 201 «Агрономія» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
03-10-51.pdf Download(650kB) |
Abstract
Підвищення безпеки життєдіяльності людини завжди було однією із найважливіших задач людства. Натепер відбуваються все більш відчутні суперечності між суспільством, природою і техногенною сферою. Вплинути на зменшення таких суперечностей можна, змінивши певні поняття людської свідомості та відповідальності. У вирішенні цього важливого питання особливого значення набуває вивчення навчальної дисципліни «Безпеки життєдіяльності та цивільного захисту» як дисципліни світоглядного значення, без якої сьогодні не можлива жодна професійна діяльність. Предметом вивчення навчальної дисципліни є вплив на життєдіяльність та здоров’я людини шкідливих і небезпечних чинників, методи захисту від них, а також загальні закономірності виникнення і розвитку небезпек, надзвичайних ситуацій (НС), їх властивості, можливий вплив НС. Практична підготовка здобувачів з навчальної дисципліни надасть можливість здобути компетентності, потрібні для подальшої професійної діяльності: здатність оцінювати шкідливості та небезпеки робочого місця, застосовувати сучасні методи та заходи забезпечення оптимальних і безпечних умов праці; розуміти особливості підходів попередження можливих загроз життю і здоров’ю людей, брати участь у розробленні заходів щодо запобігання професійним захворюванням і нещасним випадкам на виробництві, побуті, природному середовищі, доведення до вимог нормативно-правових актів з безпеки життєдіяльності умов оточуючого середовища. Результатами навчання, які набувають здобувачі вищої освіти, вивчаючи дану дисципліну, є вміння: - пояснювати процеси впливу шкідливих та небезпечних чинників, що виникають у разі небезпечної події; - визначати та класифікувати фізичні, хімічні, біологічні та психофізіологічні шкідливі виробничі чинники та аналізувати безпечність виробничого устаткування; - ідентифікувати небезпеки та можливі її джерела, оцінювати ймовірність виникнення небезпечних подій та їх наслідків.
Item Type: | Методичне забезпечення |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 03-10-51, Безпека життєдіяльності, цивільний захист |
Шифр: | 03-10-51 |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота |
Subjects: | Шифр галузі знань > 19 Архітектура та будівництво Шифр галузі знань > 19 Архітектура та будівництво > 193 Геодезія та землеустрій Шифр галузі знань > 20 Аграрні науки та продовольство Шифр галузі знань > 20 Аграрні науки та продовольство > 201 Агрономія Шифр галузі знань > 20 Аграрні науки та продовольство > 207 Водні біоресурси та аквакультура Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм |
Divisions: | Навчально-науковий інститут будівництва та архітектури > Охорони праці та безпеки життєдіяльності |
Depositing User: | В. Є. Перелигіна |
Date Deposited: | 28 Jul 2020 06:10 |
Last Modified: | 28 Jul 2020 08:28 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/18496 |
Actions (login required)
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year