Методичні вказівки до проведення практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання

Downloads

Downloads per month over past year

06-13-204М Мальчик, М. В. and Попко, О. В. (2021) Методичні вказівки до проведення практичних завдань та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Стратегічний маркетинг» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-13-204М.pdf

Download(801kB)
Item Type: Методичне забезпечення
Uncontrolled Keywords: 06-13-204М, стратегічний маркетинг, категорії стратегічного маркетингу, класифікація маркетингових стратегій, маркетингове середовище підприємства, мікросередовище, макросередовище, фактори макросередовища, сили конкуренції, SWOT- аналіз
Шифр: 06-13-204М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Subjects: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Depositing User: libr_1 Г. Д. Рожанчук
Date Deposited: 12 Aug 2021 11:40
Last Modified: 12 Aug 2021 11:40
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/20932

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year