УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРОЮ ЕЛЕКТРОННОГО РИНКУ

Downloads

Downloads per month over past year

Фроленкова, Н. А. and Frolenkova, N. A. (2021) УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРОЮ ЕЛЕКТРОННОГО РИНКУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(93)). pp. 203-212.

[img] Text
Ve9319.zax.pdf

Download(204kB)

Abstract

У статті визначені основні передумови діяльності сучасних бізнес-структур на електронному ринку. Визначені основні учасники та особливості функціонування елементів інфраструктури електронного ринку. Охарактеризовані різні типи вебсайтів, як елементів ринкової інфраструктури.

Title in English

INFRASTRUCTURE MANAGEMENT OF THE ELECTRONIC MARKET

English abstract

The statistic values are the main changes in the activity of the current business structures on the electronic market. The electronic market is a system of economic information in the virtual space, which is stored between the sub-units of economic activity, the maintenance of electronic business, the storage of goods, the implementation of goods, and the post and The electronic market is a middle-class with more thorough competition, not a traditional market. There is a large number of sellers and buyers on the electronic market, there are practically no barriers to enter the market for new participants, and there is free access to information. The infrastructure of the electronic market, which is represented by different types of websites, is the price of the purchase of the market, the maintenance of the market, the prevention of the implementation of the market processes, the creation of friendly minds for its effective function. The elements of infrastructure can be used for the role on the Internet market, as well as in different forms, methods, methods, and tools for realizing market processes. Prior to the participants in the electronic market, sellers, buyers and middlemen, as well as organizing, to ensure that the infrastructure and rules of the market are taken care of. Characterized types of websites, such as elements of the market infrastructure: site visits, catalog, landing pages, portfolio, corporate, online store, portals, trading platforms, internet services, privacy and the significance of these passages and shortcomings from the point of view of property for the management of business in the presence of the particularities of performance and the sphere of implementation.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: електронний ринок; інфраструктура; учасники ринку; вебсайт; electronic market; infrastructure; market participants; website
УДК: 658:004.738.5
Бібліографічний опис: Фроленквоа Н. А. Управління інфраструктурою електронного ринку / Н. А. Фроленкова // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2021. - Вип. 1(93). - С. 203-212.
Subjects: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2021 > Вісник 1
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2021
Видання університету
Depositing User: С. Й. Гипчинська
Date Deposited: 10 Jan 2022 16:01
Last Modified: 10 Jan 2022 16:01
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/22529

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year