05-01-214М Клименко, М. О. and Колесник, Т. М. and Прищепа, А. М. and Веремеєнко, С. І. and Вознюк, С. Т. (2021) Методичні вказівки до практичних та самостійних робіт з освітньої компоненти «Збалансоване використання земель» для здобувачів вищої освіти третього (доктор філософії) рівня денної, вечірньої та заочної форм навчання за освітньо-науковою програмою «Агрономія» спеціальності 201 «Агрономія» галузі знань 20 "Аграрні науки та продовольство". [Методичне забезпечення]
Text
05-01-214М.pdf Download(597kB) |
Abstract
Освітня компонента «Збалансоване використання земель» пе- редбачає комплексний підхід до дослідження, аналізу та оцінки екологічного стану земель та ґрунтового покриву, розробки техно- логій підвищення їхньої стабільності та продуктивності. Метою викладання освітньої компоненти «Збалансоване ви- користання земель» є ознайомлення із сучасним станом земель та методами і технологіями збалансованого використання земель сіль- ськогосподарського призначення, методологією дослідження, аналі- зу та оцінки екологічного стану земель та ґрунтового покриву, розробки технологій підвищення їхньої стабільності та продуктивності.
Item Type: | Методичне забезпечення |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 05-01-214М, збалансоване землекористування, стабільність агроекосистеми, процеси деградації ґрунтового покриву, відтворення родючості ґрунтів, сівозміни, контурно-меліоративна організація території |
Шифр: | 05-01-214М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота |
Subjects: | Шифр галузі знань > 20 Аграрні науки та продовольство Шифр галузі знань > 20 Аграрні науки та продовольство > 201 Агрономія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Екології, технології захисту навколишнього середовища та лісового господарства |
Depositing User: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Date Deposited: | 01 Feb 2022 17:36 |
Last Modified: | 01 Feb 2022 17:36 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/22775 |
Actions (login required)
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year