Завдання до практичних робіт з навчальної дисципліни «Фізика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Геодезія та землеустрій» 193 спеціальності «Геодезія та землеустрій» денної та заочної форм навчання. Частина ІІІ

Downloads

Downloads per month over past year

05-06-108М Рибалко, А. В. and Лебедь, О. О. (2022) Завдання до практичних робіт з навчальної дисципліни «Фізика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Геодезія та землеустрій» 193 спеціальності «Геодезія та землеустрій» денної та заочної форм навчання. Частина ІІІ. [Методичне забезпечення]

[img] Text
05-06-108М.pdf

Download(769kB)

Abstract

Приєднання України до Болонської конвенції та інтеграція до єдиного європейського простору вищої освіти передбачає реформу- вання вищої школи шляхом впровадження кредитно-трансферної системи організації навчального процесу. Завдання до практичних робіт з навчальної дисципліни «Фізика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського рівня) за освітньо-професійною програмою «Геодезія та землеустрій» 193 спе- ціальності «Геодезія та землеустрій» денної та заочної форм навчання максимально наближені до майбутньої спеціальності студентів. Дисципліна «Фізика» ґрунтується на фундаментальних закономірностях природи і поняттях, що складають основу технічної грамотності майбутніх інженерів і ставить за мету дати студентам сучасні знання про закономірності фізичних та технологічних процесів; ознайомлення їх з основними положеннями і закономірностями фізичної картини світу та формування на цій основі наукового світогляду з проблем базових технологій, уміння проводити технічні розрахунки за фізичними рівняннями, розуміння фізичних засад сучасних геодезичних та геоінформаційних досліджень. Пізнавальна діяльність потребує глибокої діагностики та контролю її ходу як з боку викладача, так і самими студентами. Тому пропонована система навчальних вправ має на меті виконання не лише контролюючих, а й навчально-діагностичних функцій, і складається двох частин:1) завдання із вибором правильної відповіді (тестові завдання); 2) нескладні розрахункові фізичні задачі. Під час виконання цих завдань студент може здійснювати власну оцінку результату своєї навчальної діяльності та рівня опанованих ним знань; у разі необхідності відкоригувати їх; самому оцінити свій внутрішній потенціал щодо природних та набутих здібностей. Використовуючи пропоновані завдання на практичних заняттях викладач може сам вибирати на свій розсуд теми завдань та здійснювати їх корекцію.

Item Type: Методичне забезпечення
Uncontrolled Keywords: 05-06-108М, фізика
Шифр: 05-06-108М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Subjects: Шифр галузі знань > 19 Архітектура та будівництво
Шифр галузі знань > 19 Архітектура та будівництво > 193 Геодезія та землеустрій
Divisions: Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Хімії та фізики
Depositing User: libr_1 Г. Д. Колюхова
Date Deposited: 28 Mar 2022 17:14
Last Modified: 28 Mar 2022 17:14
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/23248

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year