ТРЕНДИ У РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ФІТНЕС-ЦЕНТРІВ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ

Downloads

Downloads per month over past year

Власюк, Ю. С. (2021) ТРЕНДИ У РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ФІТНЕС-ЦЕНТРІВ: МАРКЕТИНГОВИЙ АСПЕКТ. Студентський вісник НУВГП (2(16)). pp. 42-44.

[img] Text
Вісник_Вип.2(16)2021_Власюк Ю.С. (1).pdf

Download(157kB)

Abstract

Розглянуто сутність ефективних маркетингових інструментів у просуванні фітнес-центрів, зокрема offline та online стратегії. Проаналізовано сучасний стан, перспективи розвитку та майбутні тренди фітнес-центрів.

English abstract

The essence of effective marketing tools in the promotion of fitness centers, in particular, offline and online strategies. The current state, development prospects, and future trends of fitness centers are analyzed.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: діджиталізація, контент-маркетинг, онлайн-тренування, реабілітаційні фітнес-програми, експертні лекції, фітнес-колаборації, digitalization, content marketing, online training, rehabilitation fitness programs, expert lectures, fitness collaborations
УДК: 339.0
Бібліографічний опис: Власюк Ю. С. Тренди у розвитку вітчизняних фітнес-центрів: маркетинговий аспект / Ю. С. Власюк // Студентський вісник НУВГП : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2021. - Вип. 2(16). - С. 42-44.
Subjects: Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2021
Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2021 > Випуск 2
Видання університету
Depositing User: С. Й. Гипчинська
Date Deposited: 25 May 2022 23:04
Last Modified: 25 May 2022 23:04
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/23510

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year