Наконечний, М. С. (2022) ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ГАЛУЗІ МАРКЕТИНГУ. Студентський вісник НУВГП (1(17)). pp. 86-89.
Text
Студвісник_1(17)2022_Наконечний М._с.86-89 (1).pdf Download(168kB) |
Abstract
Штучний інтелект є основним винаходом, який застосовується як в управлінні, так й інших сферах. Вже через кілька років він змінить маркетингові технології настільки ж істотно, наскільки свого часу комп’ютер й інтернет докорінно змінили увесь світ. Сучасне суспільство повинно бути готовим до таких змін у майбутньому.
English abstract
Artificial intelligence is a major invention used in management and other fields. In a few years, he will change marketing technology as much as the computer and the Internet have radically changed the world. Modern society must be ready for such changes in the future.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | штучний інтелект, маркетинг, нові технології, artificial intelligence, marketing, new technologies |
УДК: | 316.4 |
Бібліографічний опис: | Наконечний М. С. Використання штучного інтелекту в галузі маркетингу / М. С. Наконечний // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2022. - Вип. 1(17). - С. 86-89. |
Subjects: | Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2022 Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2022 > Випуск 1 Видання університету |
Depositing User: | С. Й. Гипчинська |
Date Deposited: | 17 Oct 2022 09:15 |
Last Modified: | 17 Oct 2022 09:15 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24524 |
Actions (login required)
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year