ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ГАЛУЗІ МАРКЕТИНГУ

Downloads

Downloads per month over past year

Наконечний, М. С. (2022) ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ГАЛУЗІ МАРКЕТИНГУ. Студентський вісник НУВГП (1(17)). pp. 86-89.

[img] Text
Студвісник_1(17)2022_Наконечний М._с.86-89 (1).pdf

Download(168kB)

Abstract

Штучний інтелект є основним винаходом, який застосовується як в управлінні, так й інших сферах. Вже через кілька років він змінить маркетингові технології настільки ж істотно, наскільки свого часу комп’ютер й інтернет докорінно змінили увесь світ. Сучасне суспільство повинно бути готовим до таких змін у майбутньому.

English abstract

Artificial intelligence is a major invention used in management and other fields. In a few years, he will change marketing technology as much as the computer and the Internet have radically changed the world. Modern society must be ready for such changes in the future.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: штучний інтелект, маркетинг, нові технології, artificial intelligence, marketing, new technologies
УДК: 316.4
Бібліографічний опис: Наконечний М. С. Використання штучного інтелекту в галузі маркетингу / М. С. Наконечний // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2022. - Вип. 1(17). - С. 86-89.
Subjects: Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2022
Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2022 > Випуск 1
Видання університету
Depositing User: С. Й. Гипчинська
Date Deposited: 17 Oct 2022 09:15
Last Modified: 17 Oct 2022 09:15
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/24524

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year