. Швець, Ф. Д. and Мороз, О. С. and Зощук, В. О. (2023) Методичні вказівки щодо формування та оформлення тестових питань різних стилів у «Навчальній платформі НУВГП» за допомогою шаблону (для професорсько-викладацького складу). [Методичне забезпечення]
Text
МВ ННЦНО.pdf Download(5MB) |
Abstract
Вирішення проблеми підвищення якості підготовки спеціалістів з вищою освітою на сучасному етапі передбачає значне поліпшення контролю навчальної роботи студентів як важливого засобу управління процесом навчання. Необхідність контролю навчальної роботи й оцінки знань здобувачів вищої освіти (в подальшому - здобувач) має об'єктивний характер. Тут діє закономірний зв'язок у ланцюгу: мета навчання – процес – результат – наступна мета. Але для того, щоб педагогічно грамотно визначити мету, необхідно точно знати, що вже досягнуто внаслідок навчання. Категорія контролю (від фр. соntrol) має кілька значень. У дидактиці його тлумачать як нагляд, спостереження і перевірку успішності здобувачів. Контроль при цьому виконує такі функції: освітню (сприяння поглибленню, розширенню, удосконаленню знань здобувачів, уточненню і систематизації навчального матеріалу з предмету); діагностично-корегуючу (виявлення знань, умінь і навичок, утруднень, недоліків, неуспішності; забезпечення зворотного зв'язку у різновидах: «здобувач–викладач» і «здобувач–здобувач»); контролюючу (визначення рівня знань, умінь і навичок здобувачів, підготовленості до засвоєння нового матеріалу, виставлення оцінок здобувачам); виховну (спрямовану на поліпшення особистої дисципліни, розвиток волі, характеру, навичок систематичної самостійної праці та ін.); розвивальну (сприяння розвитку психічних процесів особистості – уваги, пам'яті, мислення, інтересів, пізнавальної активності, мовленнєвої культури здобувачів); стимулюючо-мотиваційну (стимулювання здобувачів до покращення навчальної діяльності, розвитку особистої відповідальності, формування мотивів навчання); управлінську (забезпечення цілеспрямованості у навчанні); прогностично-методичну (стосується як викладача, який отримує досить точні дані для оцінки своєї праці, результатів запровадження своєї методики викладання, шляхів подальшого вдосконалення навчання, так і здобувачів, оскільки допомагає їм прогнозувати свою навчальну та наукову роботу). Принципи організації контролю й оцінки знань здобувачів визначаються метою навчально-виховного процесу у ВНЗ, а також об'єктивними закономірностями педагогічного процесу. Складання екзаменів із застосуванням системи Moodle – це процес, який дозволяє з мінімальними затратами часу викладача об’єктивно перевірити рівень знань великої кількості здобувачів вищої освіти. Добре спланований графік перевірки рівня знань є хорошим стимулом для систематичної роботи здобувача протягом семестру. Даний метод перевірки рівня знань і вмінь позитивно сприймається здобувачами. Перевагою даного виду контролю є автоматична перевірка результатів навчання та виключення впливу людського фактору. У роботі використані елементи напрацьованих матеріалів колективом ННЦНО НУВГП 2016-2018рр. (Кириковичем В.Д., Козяром В.О., Гіролем А.М. та Форсюком С.Л.).
Item Type: | Методичне забезпечення |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | навчальна платформа НУВГП |
Шифр: | . |
За видами робіт: | Тестове оцінювання |
Subjects: | За напрямами > Усі спеціальності |
Depositing User: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Date Deposited: | 05 May 2023 08:37 |
Last Modified: | 05 May 2023 08:37 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/26043 |
Actions (login required)
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year