Силабус навчальної дисципліни „Стратегічне управління підприємством” для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою „Економіка підприємства” спеціальності 076 „Підприємництво та торгівля”.

Downloads

Downloads per month over past year

06-01-144S Савіна, Н. Б. and Петрук, В. А. (2023) Силабус навчальної дисципліни „Стратегічне управління підприємством” для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою „Економіка підприємства” спеціальності 076 „Підприємництво та торгівля”. [Силабус]

[img] Text
06-01-144S.pdf

Download(206kB)

Abstract

Згідно освітньо-професійної програми підготовки рівня вищої освіти магістр спеціальності 076 „Підприємництво та торгівля”, навчальна дисципліна „Стратегічне управління підприємством” є вибірковою навчальною дисципліною. Вона забезпечує якісну підготовку майбутніх фахівців, які здійснюватимуть ефективну управлінську діяльність. Значення стратегічної поведінки, яка дозволяє підприємству вижити в конкурентній боротьбі у довгостроковій перспективі, різко зростає з року в рік. Всі підприємства в умовах жорсткої конкуренції та ситуації, що швидко змінюється повинні не тільки концентрувати увагу на внутрішньому стані справ на підприємстві, але і виробляти стратегію довгострокового виживання, яка б дозволяла їм встигати за змінами, що відбуваються у зовнішньому оточенні й успішно її реалізовувати. Тому головною метою вивчення навчальної дисципліни „Стратегічне управління підприємством” є: формування знань з методик вибору стратегічного набору підприємства та умінь з створення й утримання конкурентних переваг шляхом управління стратегічними змінами на підприємстві в умовах швидко змінюваних умов зовнішнього середовища і їх невизначеності. умов зовнішнього середовища і їх невизначеності. Головними завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - забезпечення знань студентами щодо теоретичних засад управління змінами на підприємстві; - вивчення специфіки управління та планування суб’єктів господарювання; - пізнання закономірностей взаємодії відносин, які можна охарактеризувати за допомогою системи „середовище – підприємство”; - поглиблення знань про ресурсне забезпечення діяльності підприємства, методи його оцінки та ефективне використання; - економічне обґрунтування компетенцій підприємства; - набуття студентами навичок аналізу і розвитку організаційної структури і культури підприємства, впливу на агентів стратегічних змін на підприємстві; - оволодіння студентами знань про стратегічне управління підприємствами в кризових умовах; - вивчення теоретичних засад та ознайомлення з досвідом створення і утримання конкурентних переваг підприємства.

Title in English

SYLLABUS Strategic management of the enterprise Code in Degree ППс 11 Programme Level of Education Master's (second) 07 Field of Knowledge Management and administration 076 Field of Study Enterprise and trade Degree Programme Enterprise Economics

Item Type: Силабус
Additional Information: попередня версія силабус 06-01-191S
Uncontrolled Keywords: 06-01-144S, стратегічне управління, підприємство
Шифр: 06-01-144S
Subjects: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 76 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Економіки підприємства і міжнародного бізнесу
Depositing User: Н.В. Тарасюк
Date Deposited: 17 Nov 2023 12:16
Last Modified: 17 Nov 2023 12:16
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/28111

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year