Силабус навчальної дисципліни «Інженерно-педагогічна творчість», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Цифрові технології дистанційної освіти» за спеціальністю 015.39 «Професійна освіта (цифрові технології)» денної форми навчання

Downloads

Downloads per month over past year

04-05-217S Парфенюк, О. В. (2023) Силабус навчальної дисципліни «Інженерно-педагогічна творчість», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Цифрові технології дистанційної освіти» за спеціальністю 015.39 «Професійна освіта (цифрові технології)» денної форми навчання. [Силабус]

[img] Text
04-05-217S.pdf

Download(235kB)

Abstract

Мета курсу "Інженерно-педагогічна творчість" полягає у розвитку здатностей студентів до інноваційного та креативного підходу в інженерії та педагогіці. Курс спрямований на формування вмінь інтегрувати технічні знання з педагогічними методиками для вирішення складних інженерних проблем. Це включає вивчення принципів інноваційних технологій та ефективного комунікативного взаємодії у професійній сфері.

Title in English

SYLLABUS Engineering and pedagogical creativity Code in Degree ВК2.2 Programme Level of Education Bachelor’s (first) Fields of knowledge Education Field of Knowledge English 015.39 Field of study: Vocational education (digital technologies) Field of Study English Degree Programme Digital technologies of distance education

Item Type: Силабус
Uncontrolled Keywords: 04-05-217S, інженерно-педагогічна творчість
Шифр: 04-05-217S
Subjects: Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка
Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 15 Професійна освіта (Комп'ютерні технології)
Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 15.039 Професійна освіта (Цифрові технології)
Divisions: Навчально-науковий інститут кібернетики, інформаційних технологій та інженерії > Комп'ютерних технологій та економічної кібернетики
Depositing User: Н.В. Тарасюк
Date Deposited: 30 Jan 2024 11:41
Last Modified: 31 Jan 2024 08:24
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29012

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year