Силабус навчальної дисципліни "Реклама, дизайн, брендинг" для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою "Креативна та цифрова культура", 034 "Культурологія"

Downloads

Downloads per month over past year

06-07-85S Сарнавська, О. В. (2023) Силабус навчальної дисципліни "Реклама, дизайн, брендинг" для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою "Креативна та цифрова культура", 034 "Культурологія". [Силабус]

[img] Text
06-07-85S.pdf

Download(249kB)

Abstract

Актуальність навчальної дисципліни “Реклама, дизайн, брендинг” полягає у тому, що сучасна молода людина має розуміти рекламу, рекламну діяльність, як соціогуманітарне знання, усвідомлювати філософські, психологічні та мистецькі та маркетингові аспекти феномену реклами, дизайну, бренду. Даний курс пропонує ґрунтовний теоретичний й практичний аналіз сутності філософської та суспільно-історичної, мистецької, психологічної та маркетингової природи та феномену реклами, дизайну та бренду, знайомить з основними методологічними основами рекламної діяльності, її міждисциплінарним полем співпраці, основними культурологічними концепціями, культурологічними ідеями, досягненнями психології та маркетингу її розгортання в площині культури, а також сучасних культурних парадигм глобалізованого та мультикультурного суспільства. Метою викладання дисципліни є викладання дисципліни є формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок у галузі реклами, дизайну та брендингу, розуміння принципів та механізмів управління рекламною діяльністю суб’єкта національної економіки. сформувати у студентів необхідні знання про рекламу, дати змогу набути практичних навичок з планування, здійснення та оцінювання ефективності рекламної діяльності, а також ознайомлення студентів з теоретичними засадами актуальних концепцій бренда та брендингу.

Title in English

SYLLABUS Advertising, Design,Branding Code in Degree Programme ВБ1.8. Level of Education: Вachelor’s (first) Field of Knowledge: Humanities 03 Field of Study: Cultural Studies 034 Degree Programme: Сreative and Digital Culture

Item Type: Силабус
Uncontrolled Keywords: 06-07-85S, реклама, дизайн, брендинг
Шифр: 06-07-85S
Subjects: Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки
Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки > 34 Культурологія
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології
Depositing User: libr_1 Г. Д. Колюхова
Date Deposited: 06 Feb 2024 11:27
Last Modified: 06 Feb 2024 11:27
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29239

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year