06-07-101S Коберська, Т. А. (2023) Силабус навчальної дисципліни «Міжкультурні зв’язки та туризмознавство» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Креативна та цифрова культура», 034 "Культурологія". [Силабус]
Text
06-07-101S.pdf Download(655kB) |
Abstract
Актуальність. Вибіркова дисципліна «Міжкультурні зв’язки та туризмознавство» спрямована на формування у студентів системи знань щодо розуміння міжкультурних відносин та туризму як соціального явища, що надає всі можливості для ознайомлення з історією, культурою, звичаями, духовними і релігійними цінностями різних країн і народів світу. Туризм – важливий соціальний інструмент, його вміле використання забезпечує державі швидкі та високі прибутки, стимулює регіональний розвиток, сприяє створенню нових робочих місць, забезпечує відчутний прогрес у всіх сферах суспільного життя, є вагомою складовою бюджетоутворювального механізму. Мета дисципліни – ознайомити здобувачів вищої освіти з найважливішими питаннями пов’язаними з міжкультурними зв’язками та особливостями світової туристичної індустрії; сформувати у здобувачів системні знання з організації міжнародного туризму, визначити роль міжнародного та внутрішнього туризму в господарській діяльності держави та їх основні функції щодо соціальної сфери. Завдання дисципліни: •сформувати наукове розуміння туристичного ресурсознавства, особливостей формування та спрямування міжнародних туристичних потоків, а також їх значення для розвитку національних економік; •пояснити принципи законодавчого забезпечення, організації та управління туристичним бізнесом у світовому і національному масштабі; •формування фахового світогляду щодо територіальної організації та умов розвитку туризму в регіонах та країнах світу; •виробити вміння та навики із застосування теоретичних знань з основ організації міжнародного туризму, аналізу основних тенденцій та перспектив розвитку міжнародного туристичного бізнесу; •ознайомити з умовами діяльності туристичних підприємств (фірм), формувати знання та навички, необхідні для організації подієвого туризму; •оволодіння навичками взаємодії суб’єктів туристичного ринку з метою створення якісного турпакету, схеми його просування та реалізації; •моделювати програми туристського обслуговування за різною метою подорожей, типом клієнтури, наявних туристських атракцій; •застосовувати графо-аналітичні моделі програм туристського обслуговування, оформлювати туристську документацію; •застосовувати нові форми та методи обслуговування в туризмі, розробляти основні напрями удосконалення та підвищення ефективності організації роботи суб’єктів туристичної індустрії.
Title in English
SYLLABUS INTERCULTURAL RELATIONS AND TOURISM Code in Degree Programme ВБ 1.5 Level of Education Вachelor’s (first) 03 Field of Knowledge Humanities Field of Study 034 Cultural studies Degree Programme Сreative and digital culture
Item Type: | Силабус |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 06-07-101S, міжкультурні зв’язки, туризмознавство |
Шифр: | 06-07-101S |
Subjects: | Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки Шифр галузі знань > 3 Гуманітарні науки > 34 Культурологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології |
Depositing User: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Date Deposited: | 09 Feb 2024 09:39 |
Last Modified: | 09 Feb 2024 09:39 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/29330 |
Actions (login required)
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year