05-04-150М Янчук, О. Є. (2024) Методичні вказівки до виконання лабораторних і самостійних робіт з навчальної дисципліни «Тривимірне моделювання засобами ГІС» (частина 1) для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Геодезія та землеустрій» спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій» усіх форм навчання. [Методичне забезпечення]
Text
05-04-150М.pdf Download(2MB) |
Abstract
Методичні вказівки складено відповідно до програми навчальної дисципліни «Тривимірне моделювання засобами ГІС» та призначено для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 193 «Геодезія та землеустрій» усіх форм навчання. Методичні вказівки до лабораторних занять з дисципліни мають за мету ознайомити студентів з основами тривимірного моделювання, зокрема: візуалізація явищ на тривимірних картах; тривимірне відображення рельєфу; робота з анімаціями. В кінці лабораторних робіт наведені завдання для самостійного виконання, а також контрольні запитання для опрацювання матеріалу, що дозволяє студентам набути обсяг знань, потрібних для успішного виконання лабораторних робіт та їх захисту. Для реалізації поставлених завдань застосовується широкий спектр спеціалізованих програмних продуктів. У методичних вказівках наведено послідовність виконання лабораторних робіт та приклади отриманих результатів.
Item Type: | Методичне забезпечення |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 05-04-150М, тривимірне моделювання засобами ГІС, тривимірна візуалізація явищ |
Шифр: | 05-04-150М |
За видами робіт: | Лабораторні роботи, Самостійна робота |
Subjects: | Шифр галузі знань > 19 Архітектура та будівництво Шифр галузі знань > 19 Архітектура та будівництво > 193 Геодезія та землеустрій |
Divisions: | Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Геодезії та картографії |
Depositing User: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Date Deposited: | 06 Sep 2024 10:15 |
Last Modified: | 06 Sep 2024 10:15 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/30545 |
Actions (login required)
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year