Акімова, Л. М. (2012) ТОРГОВА МАРКА ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТОВАРІВ. Наука й економіка (4(28)). pp. 125-129.
|
Text
Акімова зах.pdf Download(209kB) | Preview |
Abstract
У статті обґрунтовано необхідність ідентифікації торгової марки. Наведені основні поняття в трактуванні різних авторів. Визначено основні джерела, які формують цінність торгової марки. Запропоновано забезпечити захист власників торгової марки від незаконного використання її іншими виробниками товарів.
English abstract
The article substantiates the necessity of brand identity. It gives the basic concepts through interpretation of different authors. It also defines the main sources that form the brand value. It is suggested to provide the brand owners protection from its illegal use by other manufacturers of products.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | товар, торгова марка, ідентифікація товарів |
| УДК: | 338 |
| Бібліографічний опис: | Акімова Л. М. Торгова марка як один із засобів ідентифікації товарів / Л. М. Акімова // Наука й економіка : науково-теоретичний журнал. - Хмельницький : ХЕУ, 2012. - № 4(28), Т. 2. - С. 125-129. |
| Subjects: | За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво |
| Depositing User: | С. Й. Гипчинська |
| Date Deposited: | 29 Mar 2016 13:36 |
| Last Modified: | 26 Apr 2016 09:52 |
| URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/3904 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year


Download Statistics
Download Statistics