Вгору на рівень |
06-13-153М Веретін, Л. С. та Мальчик, М. В. (2022) Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Бенчмаркінг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-152М Веретін, Л. С. та Мальчик, М. В. (2022) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Бенчмаркінг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання». [Методичне забезпечення]
Веретін, Л. С. (2015) УПРАВЛІННЯ ПРОДУКТИВНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ. [Автореферати, дисертації] (Неопублікований)
Веретін, Л. С. (2015) УПРАВЛІННЯ ПРОДУКТИВНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ. [Автореферати, дисертації] (Неопублікований)
Веретін, Л. С. та Veretin, L. S. (2018) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПРОДУКТИВНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ У ЕМЕРДЖЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Стратегія і тактика державного управління (1-2). с. 10-15.
Веретін, Л. С. (2012) ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ПРОДУКТИВНІСТЮ В ОРГАНІЗАЦІЇ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(58)). с. 20-27.
06-13-32S Веретін, Л. С. (2021) Силабус навчальної дисципліни “Бенчмаркінг” для здобувачів вищої освіти бакалаврського першого рівня, освітньо-професійної програми “Маркетинг”, спеціальності 075 "Маркетинг". [Силабус]
06-13-24S Мальчик, М. В. та Веретін, Л. С. (2021) Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг відносин» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) освітнього ступеня, спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]
06-13-13S Веретін, Л. С. (2020) Силабус навчальної дисципліни “Інфраструктура товарного ринку” для здобувачів вищої освіти бакалаврського (першого) рівня, освітньо-професійної програми “Маркетинг”, спеціальності 075 "Маркетинг". [Силабус]
06-13-23S Веретін, Л. С. (2020) Силабус навчальної дисципліни “Продуктивність маркетингової діяльності підприємства” для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського), спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми “Маркетинг”. [Силабус]