![]() | Вгору на рівень |
Мальчик, М. В. та Пастушенко, О. В. та Прокопець, В. Е. (2025) ІНТЕГРАЦІЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ У ВНУТРІШНІЙ МАРКЕТИНГ ЗВО ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ СТІЙКОСТІ ДО ТУРБУЛЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(110)). с. 110-124.
Пастушенко, О. В. та Мальчик, М. В. та Попко, О. В. та Толчанова, З. О. та Оплачко, І. О. (2025) Освітньо-професійна програма "Маркетинг" другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю D5 "Маркетинг" галузі знань D "Бізнес, адміністрування та право". Кваліфікація: магістр маркетингу. [Освітні програми]
06-13-132S Пастушенко, О. В. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Копірайтинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо професійною програмою «Фінанси, банківська справа та страхування», спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок». [Силабус]