Елементи, в яких автор: "Koval, S. I."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 8.

Стаття

Коваль, С. І. та Koval, S. I. (2019) РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У ФОРМУВАННІ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ КОМПАНІЇ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (3(87)). с. 27-33.

Коваль, С. І. та Ковальчук, Є. А. та Koval, S. I. та Kovalchuk, Ye. A. (2018) УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(81)). с. 33-41.

Коваль, С. І. та Koval, S. I. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В УМОВАХ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(84)). с. 259-267.

Опис дисципліни

Коваль, С. І. та Koval, S. I. (2020) Комплексний кваліфікаційний тренінг (укр.) Complex qualification training (en.). [Опис дисципліни]

Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. та Коваль, С. І. та Malchyk, M. V. та Martyniuk, O. V. та Koval, S. I. (2020) Маркетинг (укр.) Marketing (en.). [Опис дисципліни]

Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. та Malchik, M. V. та Koval, S. I. (2018) Маркетинг (укр.). Marketing (en.). [Опис дисципліни]

Коваль, С. І. та Koval, S. I. (2018) Маркетингова товарна політика (укр.) Marketing commodity politics (en.). [Опис дисципліни]

Коваль, С. І. та Koval, S. I. (2017) Маркетинговий аналіз (укр.) Marketing analysis (en.). [Опис дисципліни]

Цей список був створений у Thu Dec 26 18:30:50 2024 UTC.