![]() | Вгору на рівень |
06-13-243М Веретін, Л. С. (2025) Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-219М Коротун, О. П. (2025) Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетинг сфери туризму та гостинності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Готельно-ресторанна справа» спеціальності 241 «Готельно ресторанна справа» денної і заочної форми навчання за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-220М Коротун, О. П. (2025) Методичні вказівки до самостійного вивчення з навчальної дисципліни «Маркетинг сфери туризму та гостинності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Готельно-ресторанна справа» спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» денної і заочної форми навчання за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-222М Коротун, О. П. (2025) Методичні вказівки до самостійного вивчення з навчальної дисципліни «Маркетинг сфери туризму та гостинності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Туризм» спеціальності 242 «Туризм» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-221М Коротун, О. П. (2025) Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетинг сфери туризму та гостинності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Туризм» спеціальності 242 «Туризм» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-237М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-238М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-241М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-242М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-240М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Міждисциплінарний науковий дискус в галузі маркетингу» для здобувачів вищої освіти третього освітньо наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-239М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Міждисциплінарний науковий дискус в галузі маркетингу» для здобувачів вищої освіти третього освітньо наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. "Управління та адміністрування" денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-236М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Сучасні аспекти наукової спеціальності» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-235М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Сучасні аспекти наукової спеціальності» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-244М Мальчик, М. В. та Веретін, Л. С. (2025) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-226М Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2025) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Бренд менеджмент» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-225М Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2025) Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Бренд менеджмент» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-231М Мальчик, М. В. та Мельник, С. Р. та Хомич, В. М. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-232М Мальчик, М. В. та Мельник, С. Р. та Хомич, В. М. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-233М Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. та Хомич, В. М. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-234М Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. та Хомич, В. М. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
07/09-301М Попко, О. В. (2025) Методичні вказівки до самостійного вивчення з навчальної дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
07/09-300М Попко, О. В. (2025) Методичні вказівки до проведення практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
07/09-303М Попко, О. В. та Веретін, Л. С. (2025) Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
07/09-302М Попко, О. В. та Сиротинський, О. А. (2025) Методичні вказівки до проведення практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Логістика» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Мальчик, М. В. та Попко, О. В. та Оплачко, І. О. та Мартинюк, О. В. та Толчанова, З. О. та Ботвінчук, А. В. (2025) Освітньо-професійна програма "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю D5 "Маркетинг" галузі знань D "Бізнес, адміністрування та право". Кваліфікація: бакалавр маркетингу. [Освітні програми]
Пастушенко, О. В. та Мальчик, М. В. та Попко, О. В. та Толчанова, З. О. та Оплачко, І. О. (2025) Освітньо-професійна програма "Маркетинг" другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю D5 "Маркетинг" галузі знань D "Бізнес, адміністрування та право". Кваліфікація: магістр маркетингу. [Освітні програми]
06-13-98S Коротун, О. П. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Менеджмент продажів» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня всіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП. [Силабус]
06-13-104S Мальчик, М. В. та Веретін, Л. С. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]
06-13-106S Мальчик, М. В. та Хомич, В. М. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Штучний інтелект в маркетингу» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів всіх освітньо-професійних програм спеціальностей НУВГП. [Силабус]
06-13-105S Мартинюк, О. В. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Фінанси, банківська справа та страхування», спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок». [Силабус]
06-13-125S Мартинюк, О. В. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Бізнес-комунікації» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Фінанси, банківська справа та страхування», спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок». [Силабус]
06-13-132S Пастушенко, О. В. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Копірайтинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо професійною програмою «Фінанси, банківська справа та страхування», спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок». [Силабус]
07/09-201S Пастушенко, О. В. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Копірайтинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг», спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]
06-13-130S Попко, О. В. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Логістика» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]
06-13-131S Попко, О. В. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]