![]() | Вгору на рівень |
07-08-239S Дзюба, М. М. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" галузі знань 07 "Управління та адміністрування". [Силабус]
07-06-161S Клюха, О. О. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Менеджмент» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо-професійною програмою «Маркетинг». [Силабус]
07-01-024S Кузнєцова, Т. В. та Красовська, Ю. В. та Царук, Д. С. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Статистика» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]
06-05-187М Мазур, Н. О. (2025) Методичні вказівки до самостійного вивчення і виконання практичних завдань з навчальної дисципліни «Економіка праці» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за всіма освітніми програмами спеціальностей: 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля», 292 «Міжнародні економічні відносини» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
06-05-309S Мазур, Н. О. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Економіка праці» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 "Маркетинг". [Силабус]
06-13-235М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Сучасні аспекти наукової спеціальності» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-238М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності "Маркетинг"» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-240М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Міждисциплінарний науковий дискус в галузі маркетингу» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-241М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-242М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньонауковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-237М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-239М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Міждисциплінарний науковий дискус в галузі маркетингу» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-226М Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2025) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Бренд менеджмент» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-225М Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2025) Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Бренд менеджмент» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-231М Мальчик, М. В. та Мельник, С. Р. та Хомич, В. М. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-232М Мальчик, М. В. та Мельник, С. Р. та Хомич, В. М. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-233М Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. та Хомич, В. М. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-234М Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. та Хомич, В. М. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]