Елементи, в яких тема: "Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автори | Тип елементу
Перейти до: В | Д | К | М
Число елементів: 20.

В

07-01-07М Вашай, Ю. В. (2025) Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Макроекономіка» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Бізнес аналітика», «Управління персоналом і економіка праці» спеціальності 051 «Економіка», «Облік і оподаткування» спеціальності 071 «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування» спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля», «Міжнародний бізнес» спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

Д

07-08-239S Дзюба, М. М. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" галузі знань 07 "Управління та адміністрування". [Силабус]

К

07-06-120М Клюха, О. О. (2025) Методичні вказівки до практичних занять та самостійного вивчення навчальної дисципліни «Менеджмент» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня які навчаються за освітньо-професійними програмами: «Бізнес-аналітика», «Управління персоналом і економіка праці» спеціальності 051 «Економіка», «Облік і оподаткування» спеціальності 071 «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування» спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля», «Публічне управління та адміністрування» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», «Міжнародний бізнес» спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

07-06-161S Клюха, О. О. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Менеджмент» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо-професійною програмою «Маркетинг». [Силабус]

07-01-024S Кузнєцова, Т. В. та Красовська, Ю. В. та Царук, Д. С. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Статистика» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]

М

06-05-187М Мазур, Н. О. (2025) Методичні вказівки до самостійного вивчення і виконання практичних завдань з навчальної дисципліни «Економіка праці» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за всіма освітніми програмами спеціальностей: 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля», 292 «Міжнародні економічні відносини» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

06-05-309S Мазур, Н. О. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Економіка праці» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 "Маркетинг". [Силабус]

06-13-235М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Сучасні аспекти наукової спеціальності» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-238М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності "Маркетинг"» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-240М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Міждисциплінарний науковий дискус в галузі маркетингу» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-241М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-242М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньонауковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-237М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-239М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Міждисциплінарний науковий дискус в галузі маркетингу» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-226М Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2025) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Бренд менеджмент» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-225М Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2025) Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Бренд менеджмент» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-231М Мальчик, М. В. та Мельник, С. Р. та Хомич, В. М. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-232М Мальчик, М. В. та Мельник, С. Р. та Хомич, В. М. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-233М Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. та Хомич, В. М. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-234М Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. та Хомич, В. М. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

Цей список був створений у Wed Apr 2 02:50:19 2025 UTC.