Елементи, в яких тема: "Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автори | Тип елементу
Перейти до: В | Д | К | М | П | С
Число елементів: 28.

В

06-13-243М Веретін, Л. С. (2025) Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

Д

04-05-275S Джоші, О. І. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Економіко-математичні методи і моделі» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) ступеня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]

К

07-01-048S Красовська, Ю. В. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Зовнішньоекономічна діяльність підприємства» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійньою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]

07/01-041S Кузнєцова, Т. В. та Адамчук, Т. Л. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Економіка підприємства» для здобувачів першого рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» (у тому числі зі скороченим терміном навчання). [Силабус]

М

06-05-187М Мазур, Н. О. (2025) Методичні вказівки до самостійного вивчення і виконання практичних завдань з навчальної дисципліни «Економіка праці» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за всіма освітніми програмами спеціальностей: 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля», 292 «Міжнародні економічні відносини» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-237М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-238М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-241М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-242М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-240М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Міждисциплінарний науковий дискус в галузі маркетингу» для здобувачів вищої освіти третього освітньо наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-239М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Міждисциплінарний науковий дискус в галузі маркетингу» для здобувачів вищої освіти третього освітньо наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. "Управління та адміністрування" денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-236М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Сучасні аспекти наукової спеціальності» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-235М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Сучасні аспекти наукової спеціальності» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-104S Мальчик, М. В. та Веретін, Л. С. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]

06-13-244М Мальчик, М. В. та Веретін, Л. С. (2025) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-226М Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2025) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Бренд менеджмент» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-225М Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2025) Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Бренд менеджмент» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-231М Мальчик, М. В. та Мельник, С. Р. та Хомич, В. М. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-232М Мальчик, М. В. та Мельник, С. Р. та Хомич, В. М. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-233М Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. та Хомич, В. М. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-234М Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. та Хомич, В. М. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

08-02-05S Міщук, І. В. та Пасічнюк, В. Б. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Право» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньою програмою "Маркетинг" спеціальності 075 "Маркетинг". [Силабус]

П

06-02-122S Павелко, О. В. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Облік і оподаткування» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]

06-02-368М Павелко, О. В. (2025) Методичні вказівки та завдання до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Облік і оподаткування» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-02-369М Павелко, О. В. (2025) Робочий зошит для практичних занять з навчальної дисципліни «Облік і оподаткування» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-130S Попко, О. В. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Логістика» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]

06-13-131S Попко, О. В. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]

С

06-05-332S Самолюк, Н. М. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Управління персоналом» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 "Маркетинг". [Силабус]

Цей список був створений у Wed Oct 8 19:13:07 2025 UTC.