Вгору на рівень |
Ігнатюк, Р. М. та Ігнатюк, О. Ю. та Ihnatiuk, R. M. та Ihnatiuk, О. Y. (2015) Професійне спрямування в середній освіті як основа майбутнього вибору професії. Технології навчання (15). с. 147-153.
Бабич, С. В. та Babych, S. V. (2015) АКТИВНЕ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЕКТНІЙ ФОРМІ. УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ. ПОРІВНЯННЯ ПРОЕКТНОГО ТА ОПЕРАЦІЙНОГО МЕТОДІВ. Технології навчання (14). с. 88-94.
Бредюк, В. І. та Василів, В. Б. та Джоші, О. І. та Bredyuk, V. I. та Vasyliv, V. B. та Dzhoshi, O. I. (2015) ПРОГНОЗУВАННЯ ЧИСЕЛЬНОСТІ ВИПУСКНИКІВ СЕРЕДНІХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ІІ-ГО ТА ІІІ-ГО СТУПЕНЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Технології навчання (14). с. 31-36.
Губницька, О. М. та Костюкова, Т. А. та Gubnytska, O. M. та Kostiukova, T. A. (2015) ДІЄВІ ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ВИКЛАДАЧАМИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Технології навчання (14). с. 117-122.
Жемба, А. Й. та Zhemba, A. Y. (2015) Використання педагогічних і організаційно-управлінських засобів з метою активізації навчання. Технології навчання (15). с. 209-218.
Кондрацька, Н. М. та Клепач, М. М. та Шабловська, А. Р. та Kondratska, N. M. та Klepach, M. M. та Shablovska, A. R. (2015) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОСВІТА ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ БАТЬКІВ. Технології навчання (14). с. 65-72.
Костриченко, В. М. та Kostrychenko, V. M. (2015) НЕТРАДИЦІЙНІ ЛЕКЦІЇ В ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ. Технології навчання (14). с. 23-30.
Костюкова, Т. А. та Туровська, Г. І. та Kostiukova, T. A. та Turovska, H. I. (2015) ВИЗНАЧЕННЯ РОЛІ ВІДКРИТОГО ЗАНЯТТЯ ЯК ОДНІЄЇ З ФОРМ РОБОТИ ВИКЛАДАЧА. Технології навчання (14). с. 43-50.
Крівцов, В. В. та Krivtsov, V. V. (2015) ОКРЕМІ МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З НАРИСНОЇ ГЕОМЕТРІЇ. Технології навчання (14). с. 80-87.
Крівцов, В. В. та Krivtsov, V. V. (2015) ПРО ДОЦІЛЬНІСТЬ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ДЕЯКИХ ЗАДАЧ НАРИСНОЇ ГЕОМЕТРІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ РОДИННИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ. Технології навчання (14). с. 73-79.
Кузнєцова, О. Т. та Петрук, Л. А. та Kuznyetsova, O. T. та Petruk, L. A. (2015) ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ФІЗИЧНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНИХ МЕДИЧНИХ ГРУП. Технології навчання (14). с. 51-58.
Кузнєцова, О. Т. та Kuznyetsova, O. T. (2015) ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНИХ МЕДИЧНИХ ГРУП З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Технології навчання (14). с. 59-64.
Клімов, С. В. та Klimov, S. V. (2015) Застосування сучасного програмного забезпечення при визначенні кошторисної вартості будівництва як інноваційна технологія навчання. Технології навчання (15). с. 53-59.
Костюкова, Т. А. та Kostiukova, T. A. (2015) Сучасний освітній маркетинг та конкурентоспроможність вищих навчальних закладів. Технології навчання (15). с. 164-170.
Крива, А. В. та Перелигіна, В. Є. та Kryva, A. V. та Perelyhina, V. E. (2015) Етапи становлення цифрового репозиторію Національного університету водного господарства та природокористування як засобу популяризації наукових публікацій. Технології навчання (15). с. 142-146.
Крівцов, В. В. та Krivtsov, V. V. (2015) Окремі питання адаптації першокурсників до навчального процесу при вивченні нарисної геометрії. Технології навчання (15). с. 135-141.
Крівцов, В. В. та Krivtsov, V. V. (2015) Технології відтворення 3D-контенту та їхнє застосування під час навчання фізики та інформатики у загальноосвітній і вищій школі. Технології навчання (15). с. 127-134.
Кузнєцова, О. Т. та Kuznetsova, O. T. (2015) Мотивація студентів університету до систематичних занять фізичним вихованням. Технології навчання (15). с. 108-115.
Лушнікова, Н. В. та Lushnikova, N. V. (2015) Архітектурні конкурси як засіб індивідуалізації самостійної роботи та підвищення мотивації до навчання студентів-архітекторів. Технології навчання (15). с. 11-28.
Лушнікова, Н. В. та Lushnikova, N. V. (2015) Вебінар як альтернативна форма аудиторної навчальної діяльності у вищому навчальному закладі: досвід застосування. Технології навчання (15). с. 29-45.
Мацнєва, Т. С. та Кравченко, Н. В. та Грицина, О. О. та Matsnyeva, T. S. та Kravchenko, N. V. та Grytsyna, O. O. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ПОРТФОЛІО У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Технології навчання (14). с. 37-42.
НУВГП, . (2015) Титульна сторінка - Збірник "Технології навчання"-Випуск 14 (2015 рік). [Файли]
НУВГП, . (2015) Зміст - Збірник "Технології навчання"-Випуск 14 (2015 рік). [Файли]
НУВГП, . (2015) Остання сторінка - Збірник "Технології навчання"-Випуск 14 (2015 рік). [Файли]
НУВГП, . (2015) Зміст - Технології навчання. Вип. 15, 2015. [Файли]
НУВГП, . (2015) Титульна сторінка - Технології навчання. Вип.15, 2015. [Файли]
НУВГП, . (2015) Остання сторінка - Технології навчання. Вип. 15, 2015. [Файли]
НУВГП, . (2015) Content - Збірник "Технології навчання"-Випуск 14 (2015 рік). [Файли]
НУВГП, . (2015) Content - Технології навчання. Вип. 15, 2015. [Файли]
НУВГП, . (2015) Front Page - Збірник "Технології навчання"-Випуск 14 (2015 рік). [Файли]
НУВГП, . (2015) Front Page - Технології навчання. Вип. 15, 2015. [Файли]
Оксентюк, Н. В. та Oksentiuk, N. V. (2015) Можливості застосування ментальних карт у навчальному процесі. Технології навчання (15). с. 194-208.
Пікула, М. В. та Pikula, M. V. (2015) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЕКОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «АВТОМОБІЛІ І АВТОМОБІЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО». Технології навчання (14). с. 123.
Пікула, М. В. та Pikula, M. V. (2015) Формування технологічної мобільності у студентів-машинобудівників. Технології навчання (15). с. 60-65.
Россінський, В. М. та Россінський, Р. М. та Rossinskyi, V. M. та Rossinskyi, R. M. (2015) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЙ АВТОМАТИЗОВАНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ІНЖЕНЕРНИХ СИСТЕМ БУДІВЕЛЬ, БУДИНКІВ І СПОРУД. Технології навчання (14). с. 101-106.
Россінський, В. М. та Rossinskyi, V. M. (2015) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЙ РОЗРАХУНКУ МЕРЕЖ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ СУЧАСНИМИ ПРИКЛАДНИМИ ПРОГРАМНИМИ КОМПЛЕКСАМИ. Технології навчання (14). с. 95-100.
Рокочинський, А. М. та Волк, П. П. та Мендусь, С. П. та Коптюк, Р. М. та Rokochynskyi, A. M. та Volk, P. P. та Mendus, S. P. та Koptіuk, R. M. (2015) Впровадження оптимізаційних методів та моделей при підготовці студентів за напрямом підготовки "Гідротехніка (водні ресурси)". Технології навчання (15). с. 45-52.
Стрілець, В. М. та Похильчук, І. О. та Стрілець, О. Р. та Strilets, V. M. та Pokhylchuk, I. O. та Strilets, O. R. (2015) РОЗВИТОК ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ СТУДЕНТІВ НА ОСНОВІ ЗАЛУЧЕННЯ ЇХ ДО ВИНАХІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ. Технології навчання (14). с. 5-15.
Стрілець, В. М. та Похильчук, І. О. та Стрілець, О. Р. та Strilets, V. M. та Pohylchuk, I. O. та Strilets, О. R. (2015) Методика поточного діагностування рівня знань студентів з дисципліни "Машинознавство". Технології навчання (15). с. 5-10.
Тимейчук, О. Ю. та Кузьменко, В. М. та Тимейчук, Т. Б. та Tymeychuk, O. Y. та Kuz’menko, V. M. та Tymeychuk, T. B. (2015) З ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ОПОРНИХ КОНСПЕКТІВ ЛЕКЦІЙ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КРЕДИТНО-ТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС. Технології навчання (14). с. 16-22.
Туровська, Г. І. та Костюкова, Т. А. та Turovska, H. I. та Kostiukova, T. A. (2015) Впровадження інтерактивних форм навчання - один з найважливіших напрямів удосконалення підготовки студентів у сучасному вищому навчальному закладі. Технології навчання (15). с. 66-78.
Тхорук, Є. І. та Кучер, О. О. та Tkhoruk, E. I. та Kucher, O. O. (2015) Формування системи оновлення парку рухомого складу як необхідної умови стійкого розвитку автотранспорного підприємства. Технології навчання (15). с. 154-163.
Циганчук, А. С. та Циганчук, Л. А. та Tsyganchuk, A. S. та Tsyganchuk, L. A. (2015) УКРАЇНСЬКА ІДЕНТИЧНІСТЬ В УЯВЛЕННЯХ СТУДЕНТІВ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ВОДНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ. Технології навчання (14). с. 107-116.
Шевчук, Т. Є. та Shevchuk, T. E. (2015) Проблеми формування громадянської компетентності студентів технічних університетів у вітчизняній педагогічній теорії і практиці. Технології навчання (15). с. 116-126.
Штогун, А. О. та Shtohun, A. O. (2015) Проблеми використання ІКТ при формуванні в учнів основної школи поняття «Організм рослини як цілісна система». Технології навчання (15). с. 184-193.
Штогун, А. О. та Shtohun, A. O. (2015) Психолого-педагогічні особливості організації самостійно-пізнавальної діяльності ліцеїстів з біології засобами інформаційних технологій. Технології навчання (15). с. 171-183.
Яцков, М. В. та Осадча, Л. К. та Yatskov, M. V. та Osadcha, L. K. (2015) Система моніторингу якості підготовки фахівців у Технічному коледжі Національного університету водного господарства та природокористування. Технології навчання (15). с. 79-93.
Яцков, М. В. та Осадча, Л. К. та Yatskov, M. V. та Osadcha, L. K. (2015) Інноваційні педагогічні технології підготовки конкурентоспроможності фахівців у Технічному коледжі Національного університету водного господарства та природокористування. Технології навчання (15). с. 94-107.