Вгору на рівень |
Бабич, С. В. та Babych, S. V. (2015) АКТИВНЕ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЕКТНІЙ ФОРМІ. УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ. ПОРІВНЯННЯ ПРОЕКТНОГО ТА ОПЕРАЦІЙНОГО МЕТОДІВ. Технології навчання (14). с. 88-94.
Бредюк, В. І. та Василів, В. Б. та Джоші, О. І. та Bredyuk, V. I. та Vasyliv, V. B. та Dzhoshi, O. I. (2015) ПРОГНОЗУВАННЯ ЧИСЕЛЬНОСТІ ВИПУСКНИКІВ СЕРЕДНІХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ІІ-ГО ТА ІІІ-ГО СТУПЕНЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Технології навчання (14). с. 31-36.
Губницька, О. М. та Костюкова, Т. А. та Gubnytska, O. M. та Kostiukova, T. A. (2015) ДІЄВІ ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ВИКЛАДАЧАМИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Технології навчання (14). с. 117-122.
Кондрацька, Н. М. та Клепач, М. М. та Шабловська, А. Р. та Kondratska, N. M. та Klepach, M. M. та Shablovska, A. R. (2015) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОСВІТА ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ БАТЬКІВ. Технології навчання (14). с. 65-72.
Костриченко, В. М. та Kostrychenko, V. M. (2015) НЕТРАДИЦІЙНІ ЛЕКЦІЇ В ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ. Технології навчання (14). с. 23-30.
Костюкова, Т. А. та Туровська, Г. І. та Kostiukova, T. A. та Turovska, H. I. (2015) ВИЗНАЧЕННЯ РОЛІ ВІДКРИТОГО ЗАНЯТТЯ ЯК ОДНІЄЇ З ФОРМ РОБОТИ ВИКЛАДАЧА. Технології навчання (14). с. 43-50.
Крівцов, В. В. та Krivtsov, V. V. (2015) ОКРЕМІ МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З НАРИСНОЇ ГЕОМЕТРІЇ. Технології навчання (14). с. 80-87.
Крівцов, В. В. та Krivtsov, V. V. (2015) ПРО ДОЦІЛЬНІСТЬ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ДЕЯКИХ ЗАДАЧ НАРИСНОЇ ГЕОМЕТРІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ РОДИННИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ. Технології навчання (14). с. 73-79.
Кузнєцова, О. Т. та Петрук, Л. А. та Kuznyetsova, O. T. та Petruk, L. A. (2015) ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ФІЗИЧНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНИХ МЕДИЧНИХ ГРУП. Технології навчання (14). с. 51-58.
Кузнєцова, О. Т. та Kuznyetsova, O. T. (2015) ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНИХ МЕДИЧНИХ ГРУП З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Технології навчання (14). с. 59-64.
Крівцов, В. В. та Krivtsov, V. V. (2015) Технології відтворення 3D-контенту та їхнє застосування під час навчання фізики та інформатики у загальноосвітній і вищій школі. Технології навчання (15). с. 127-134.
Мацнєва, Т. С. та Кравченко, Н. В. та Грицина, О. О. та Matsnyeva, T. S. та Kravchenko, N. V. та Grytsyna, O. O. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ПОРТФОЛІО У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Технології навчання (14). с. 37-42.
НУВГП, . (2015) Титульна сторінка - Збірник "Технології навчання"-Випуск 14 (2015 рік). [Файли]
НУВГП, . (2015) Зміст - Збірник "Технології навчання"-Випуск 14 (2015 рік). [Файли]
НУВГП, . (2015) Остання сторінка - Збірник "Технології навчання"-Випуск 14 (2015 рік). [Файли]
НУВГП, . (2015) Content - Збірник "Технології навчання"-Випуск 14 (2015 рік). [Файли]
НУВГП, . (2015) Front Page - Збірник "Технології навчання"-Випуск 14 (2015 рік). [Файли]
Пікула, М. В. та Pikula, M. V. (2015) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЕКОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «АВТОМОБІЛІ І АВТОМОБІЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО». Технології навчання (14). с. 123.
Россінський, В. М. та Россінський, Р. М. та Rossinskyi, V. M. та Rossinskyi, R. M. (2015) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЙ АВТОМАТИЗОВАНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ІНЖЕНЕРНИХ СИСТЕМ БУДІВЕЛЬ, БУДИНКІВ І СПОРУД. Технології навчання (14). с. 101-106.
Россінський, В. М. та Rossinskyi, V. M. (2015) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЙ РОЗРАХУНКУ МЕРЕЖ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ СУЧАСНИМИ ПРИКЛАДНИМИ ПРОГРАМНИМИ КОМПЛЕКСАМИ. Технології навчання (14). с. 95-100.
Стрілець, В. М. та Похильчук, І. О. та Стрілець, О. Р. та Strilets, V. M. та Pokhylchuk, I. O. та Strilets, O. R. (2015) РОЗВИТОК ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ СТУДЕНТІВ НА ОСНОВІ ЗАЛУЧЕННЯ ЇХ ДО ВИНАХІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ. Технології навчання (14). с. 5-15.
Тимейчук, О. Ю. та Кузьменко, В. М. та Тимейчук, Т. Б. та Tymeychuk, O. Y. та Kuz’menko, V. M. та Tymeychuk, T. B. (2015) З ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ОПОРНИХ КОНСПЕКТІВ ЛЕКЦІЙ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КРЕДИТНО-ТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС. Технології навчання (14). с. 16-22.
Циганчук, А. С. та Циганчук, Л. А. та Tsyganchuk, A. S. та Tsyganchuk, L. A. (2015) УКРАЇНСЬКА ІДЕНТИЧНІСТЬ В УЯВЛЕННЯХ СТУДЕНТІВ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ВОДНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ. Технології навчання (14). с. 107-116.