Елементи, в яких тема: "Видання університету > Науково-методичний збірник "Технології навчання" > Випуск 14 (2015 рік)"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автори | Тип елементу
Перейти до: Б | Г | К | М | Н | П | Р | С | Т | Ц
Число елементів: 23.

Б

Бабич, С. В. та Babych, S. V. (2015) АКТИВНЕ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЕКТНІЙ ФОРМІ. УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТАМИ. ПОРІВНЯННЯ ПРОЕКТНОГО ТА ОПЕРАЦІЙНОГО МЕТОДІВ. Технології навчання (14). с. 88-94.

Бредюк, В. І. та Василів, В. Б. та Джоші, О. І. та Bredyuk, V. I. та Vasyliv, V. B. та Dzhoshi, O. I. (2015) ПРОГНОЗУВАННЯ ЧИСЕЛЬНОСТІ ВИПУСКНИКІВ СЕРЕДНІХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ІІ-ГО ТА ІІІ-ГО СТУПЕНЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Технології навчання (14). с. 31-36.

Г

Губницька, О. М. та Костюкова, Т. А. та Gubnytska, O. M. та Kostiukova, T. A. (2015) ДІЄВІ ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ВИКЛАДАЧАМИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Технології навчання (14). с. 117-122.

К

Кондрацька, Н. М. та Клепач, М. М. та Шабловська, А. Р. та Kondratska, N. M. та Klepach, M. M. та Shablovska, A. R. (2015) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОСВІТА ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ БАТЬКІВ. Технології навчання (14). с. 65-72.

Костриченко, В. М. та Kostrychenko, V. M. (2015) НЕТРАДИЦІЙНІ ЛЕКЦІЇ В ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ. Технології навчання (14). с. 23-30.

Костюкова, Т. А. та Туровська, Г. І. та Kostiukova, T. A. та Turovska, H. I. (2015) ВИЗНАЧЕННЯ РОЛІ ВІДКРИТОГО ЗАНЯТТЯ ЯК ОДНІЄЇ З ФОРМ РОБОТИ ВИКЛАДАЧА. Технології навчання (14). с. 43-50.

Крівцов, В. В. та Krivtsov, V. V. (2015) ОКРЕМІ МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З НАРИСНОЇ ГЕОМЕТРІЇ. Технології навчання (14). с. 80-87.

Крівцов, В. В. та Krivtsov, V. V. (2015) ПРО ДОЦІЛЬНІСТЬ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ДЕЯКИХ ЗАДАЧ НАРИСНОЇ ГЕОМЕТРІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ РОДИННИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ. Технології навчання (14). с. 73-79.

Кузнєцова, О. Т. та Петрук, Л. А. та Kuznyetsova, O. T. та Petruk, L. A. (2015) ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС ФІЗИЧНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНИХ МЕДИЧНИХ ГРУП. Технології навчання (14). с. 51-58.

Кузнєцова, О. Т. та Kuznyetsova, O. T. (2015) ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНИХ МЕДИЧНИХ ГРУП З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Технології навчання (14). с. 59-64.

Крівцов, В. В. та Krivtsov, V. V. (2015) Технології відтворення 3D-контенту та їхнє застосування під час навчання фізики та інформатики у загальноосвітній і вищій школі. Технології навчання (15). с. 127-134.

М

Мацнєва, Т. С. та Кравченко, Н. В. та Грицина, О. О. та Matsnyeva, T. S. та Kravchenko, N. V. та Grytsyna, O. O. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ПОРТФОЛІО У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Технології навчання (14). с. 37-42.

Н

НУВГП, . (2015) Титульна сторінка - Збірник "Технології навчання"-Випуск 14 (2015 рік). [Файли]

НУВГП, . (2015) Зміст - Збірник "Технології навчання"-Випуск 14 (2015 рік). [Файли]

НУВГП, . (2015) Остання сторінка - Збірник "Технології навчання"-Випуск 14 (2015 рік). [Файли]

НУВГП, . (2015) Content - Збірник "Технології навчання"-Випуск 14 (2015 рік). [Файли]

НУВГП, . (2015) Front Page - Збірник "Технології навчання"-Випуск 14 (2015 рік). [Файли]

П

Пікула, М. В. та Pikula, M. V. (2015) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЕКОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «АВТОМОБІЛІ І АВТОМОБІЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО». Технології навчання (14). с. 123.

Р

Россінський, В. М. та Россінський, Р. М. та Rossinskyi, V. M. та Rossinskyi, R. M. (2015) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЙ АВТОМАТИЗОВАНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ІНЖЕНЕРНИХ СИСТЕМ БУДІВЕЛЬ, БУДИНКІВ І СПОРУД. Технології навчання (14). с. 101-106.

Россінський, В. М. та Rossinskyi, V. M. (2015) МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ТЕХНОЛОГІЙ РОЗРАХУНКУ МЕРЕЖ ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ВОДОВІДВЕДЕННЯ СУЧАСНИМИ ПРИКЛАДНИМИ ПРОГРАМНИМИ КОМПЛЕКСАМИ. Технології навчання (14). с. 95-100.

С

Стрілець, В. М. та Похильчук, І. О. та Стрілець, О. Р. та Strilets, V. M. та Pokhylchuk, I. O. та Strilets, O. R. (2015) РОЗВИТОК ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ СТУДЕНТІВ НА ОСНОВІ ЗАЛУЧЕННЯ ЇХ ДО ВИНАХІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ. Технології навчання (14). с. 5-15.

Т

Тимейчук, О. Ю. та Кузьменко, В. М. та Тимейчук, Т. Б. та Tymeychuk, O. Y. та Kuz’menko, V. M. та Tymeychuk, T. B. (2015) З ДОСВІДУ ВИКОРИСТАННЯ ОПОРНИХ КОНСПЕКТІВ ЛЕКЦІЙ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КРЕДИТНО-ТРАНСФЕРНОЇ СИСТЕМИ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС. Технології навчання (14). с. 16-22.

Ц

Циганчук, А. С. та Циганчук, Л. А. та Tsyganchuk, A. S. та Tsyganchuk, L. A. (2015) УКРАЇНСЬКА ІДЕНТИЧНІСТЬ В УЯВЛЕННЯХ СТУДЕНТІВ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ВОДНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ. Технології навчання (14). с. 107-116.

Цей список був створений у Thu Nov 21 11:36:57 2024 UTC.