Гладун, П. П. (2012) МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН В УПРАВЛІННІ КАНАЛАМИ РОЗПОДІЛУ ПРОДУКЦІЇ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(57)). с. 75-80.
|
Text
Ve5710 зах.pdf Download(128kB) | Перегляд |
Анотація
Статтю присвячено одній з найбільш значущих тенденцій в теорії й практиці маркетингу – концепції маркетингу відносин. Розглянуто значення маркетингу відносин в процесі управління каналами розподілу підприємства.
English abstract
Тhe article is devoted to one of the most significant trends in theory and practice of marketing – the concept of marketing relationships. The value of marketing relationships in the management of product channels distribution is considered.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | маркетинг, концепції маркетингу відносин |
УДК: | 658.8 |
Бібліографічний опис: | Гладун П. П. Маркетинг відносин в управлінні каналами розподілу продукції / П. П. Гладун // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2012. – Вип. 1(57). – С. 75-80. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 > Вісник 1 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 09 Лип 2018 09:49 |
Останні зміни: | 09 Лип 2018 09:49 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10125 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року