МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН В УПРАВЛІННІ КАНАЛАМИ РОЗПОДІЛУ ПРОДУКЦІЇ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Гладун, П. П. (2012) МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН В УПРАВЛІННІ КАНАЛАМИ РОЗПОДІЛУ ПРОДУКЦІЇ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(57)). с. 75-80.

[img]
Перегляд
Text
Ve5710 зах.pdf

Download(128kB) | Перегляд

Анотація

Статтю присвячено одній з найбільш значущих тенденцій в теорії й практиці маркетингу – концепції маркетингу відносин. Розглянуто значення маркетингу відносин в процесі управління каналами розподілу підприємства.

English abstract

Тhe article is devoted to one of the most significant trends in theory and practice of marketing – the concept of marketing relationships. The value of marketing relationships in the management of product channels distribution is considered.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: маркетинг, концепції маркетингу відносин
УДК: 658.8
Бібліографічний опис: Гладун П. П. Маркетинг відносин в управлінні каналами розподілу продукції / П. П. Гладун // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2012. – Вип. 1(57). – С. 75-80.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 > Вісник 1
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 09 Лип 2018 09:49
Останні зміни: 09 Лип 2018 09:49
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10125
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року