ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПІДПРИЄМСТВА ІЗ СУБ’ЄКТАМИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Downloads

Downloads per month over past year

Ястремська, О. О. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПІДПРИЄМСТВА ІЗ СУБ’ЄКТАМИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(58)). pp. 220-227.

[img] Text
Ve5831 зах.pdf

Download(149kB)

Abstract

У статті запропоновано основні теоретичні положення інформаційної взаємодії підприємства із зовнішнім середовищем для формування і підтримки позитивного іміджу, що полягають у використанні симетричної інформаційної моделі, інформаційної прозорості та інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій.

English abstract

In the article the substantive theoretical provisions of informative co-operation of enterprise are offered with an environment for forming and support of positiveь image, that consist in the use of symmetric informative model, informative transparency and instruments of the integrated marketing communications.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інформація, інформаційна взаємодія підприємства, імідж підприємства
УДК: 658.003.01
Бібліографічний опис: Ястремська О. О. Особливості інформаційної взаємодії підприємства із суб’єктами зовнішнього середовища / О. О. Ястремська // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2012. – Вип. 2(58). – С. 220-227.
Subjects: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 > Вісник 2
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012
Depositing User: С. В. Бойчук
Date Deposited: 20 Jul 2018 11:23
Last Modified: 20 Jul 2018 11:23
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10345

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year