Ястремська, О. О. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПІДПРИЄМСТВА ІЗ СУБ’ЄКТАМИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(58)). с. 220-227.
|
Text
Ve5831 зах.pdf Download(149kB) | Перегляд |
Анотація
У статті запропоновано основні теоретичні положення інформаційної взаємодії підприємства із зовнішнім середовищем для формування і підтримки позитивного іміджу, що полягають у використанні симетричної інформаційної моделі, інформаційної прозорості та інструментів інтегрованих маркетингових комунікацій.
English abstract
In the article the substantive theoretical provisions of informative co-operation of enterprise are offered with an environment for forming and support of positiveь image, that consist in the use of symmetric informative model, informative transparency and instruments of the integrated marketing communications.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інформація, інформаційна взаємодія підприємства, імідж підприємства |
УДК: | 658.003.01 |
Бібліографічний опис: | Ястремська О. О. Особливості інформаційної взаємодії підприємства із суб’єктами зовнішнього середовища / О. О. Ястремська // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2012. – Вип. 2(58). – С. 220-227. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 > Вісник 2 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 20 Лип 2018 11:23 |
Останні зміни: | 20 Лип 2018 11:23 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10345 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року