БРЕНДИНГ: ІДЕНТИФІКАЦІЯ СКЛАДОВИХ Й ОЦІНЮВАННЯ ПРОЦЕСУ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Дейнега, О. В. (2012) БРЕНДИНГ: ІДЕНТИФІКАЦІЯ СКЛАДОВИХ Й ОЦІНЮВАННЯ ПРОЦЕСУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (3(59)). с. 72-77.

[img]
Перегляд
Text
Ve5910.pdf.zax.pdf

Download(132kB) | Перегляд

Анотація

Ідентифіковано зміст понять «бренд», «товарна марка», «товарний знак», а також складові бренда. Визначено фактори впливу на цінність бренда. Охарактеризовано основні методи оцінювання вартості бренда.

English abstract

Identified content concepts of "brand", "trademarks", " оwn brand " as well as components of the brand. Factors that influence the value of the brand. The basic methods of brand valuation.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: бренд, брендинг
УДК: 658.8
Бібліографічний опис: Дейнега О. В. Брендинг: ідентифікація складових й оцінювання процесу / О. В. Дейнега // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2012. – Вип. 3(59). – С. 72-77.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 > Вісник 3
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 11 Вер 2018 12:08
Останні зміни: 11 Вер 2018 12:08
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10744
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року