Дейнега, О. В. (2012) БРЕНДИНГ: ІДЕНТИФІКАЦІЯ СКЛАДОВИХ Й ОЦІНЮВАННЯ ПРОЦЕСУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (3(59)). с. 72-77.
|
Text
Ve5910.pdf.zax.pdf Download(132kB) | Перегляд |
Анотація
Ідентифіковано зміст понять «бренд», «товарна марка», «товарний знак», а також складові бренда. Визначено фактори впливу на цінність бренда. Охарактеризовано основні методи оцінювання вартості бренда.
English abstract
Identified content concepts of "brand", "trademarks", " оwn brand " as well as components of the brand. Factors that influence the value of the brand. The basic methods of brand valuation.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | бренд, брендинг |
УДК: | 658.8 |
Бібліографічний опис: | Дейнега О. В. Брендинг: ідентифікація складових й оцінювання процесу / О. В. Дейнега // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2012. – Вип. 3(59). – С. 72-77. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 > Вісник 3 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2012 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 11 Вер 2018 12:08 |
Останні зміни: | 11 Вер 2018 12:08 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/10744 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року