08-01-18 Небова, Н. А. (2018) Робоча програма навчальної дисципліни «Теорія і технології адаптивного фізичного виховання при різних нозологіях (зір, слух, ОРА, інтелект)» для студентів, які навчаються за спеціальністю 227 "Фізична терапія, ерготерапія". Program of the Discipline «Theory and technology of adaptive physical education under different nosologies (vision, hearing, reference propulsion system, intelligence)» specialty 227 "Physical therapy, ergotherapy". [Робочі програми]
|
Text
08-01-18.pdf Download(812kB) | Перегляд |
Анотація
Метою викладання навчальної дисципліни «Теорія і технології адаптивного фізичного виховання при різних нозологіях (зір, слух, ОРА, інтелект)» є поглиблення знань студентів з адаптивного фізичного виховання при різних нозологіях. Сформувати методи, засоби, форми організації та проведення адаптивного фізичного виховання при різних нозологіях. Лекційний курс відображає основні положення методології організації фізичної культури людей з обмеженими можливостями здоров’я, дітей з особливими потребами для залучення їх до активного суспільного життя. Практичні заняття спрямовані на закріплення теоретичного матеріалу, викладено під час лекцій. Студенти повинні вміти проводити фізичні вправи для дітей і дорослих з обмеженими фізичними і психічними можливостями, заохочити їх до занять спортом, а також вирішувати питання, що виникають у процесі їх фізичного виховання. The purpose of teaching the discipline "Theory and technology of adaptive physical education under different nosologies (vision, hearing, reference propulsion system, intelligence)" is the deepening of students' knowledge of adaptive physical education under different nosologies. To form methods, means, forms of organization and implementation of adaptive physical education at different nosologies. The lecture course reflects the main provisions of the methodology of organizing the physical culture of people with disabilities, children with special needs, to engage them in active social life. Practical classes are aimed at consolidating the theoretical material, laid out during lectures. Students should be able to conduct physical exercises for children and adults with limited physical and mental capabilities, encourage them to take part in sports, as well as resolve issues that arise in the process of their physical education.
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 08-01-18, теорія і технологія, адаптивне фізичне виховання, нозологія, методика, метод, засіб, theory and technology, adaptive physical education, nosology, method, method, means |
Шифр: | 08-01-18 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична терапія, ерготерапія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Здоров'я людини і фізичної реабілітації |
Користувач, що депонує: | В.М. Бежук |
Дата внесення: | 17 Жов 2018 12:50 |
Останні зміни: | 17 Жов 2018 12:50 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/11615 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року