Методичні вказівки до лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Загальна патологія» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія» денної і заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

08-02-05 Нестерчук, Н. Є. (2018) Методичні вказівки до лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Загальна патологія» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img]
Перегляд
Text
08-02-05_вип (1).pdf

Download(2MB) | Перегляд

Анотація

Програма навчальної дисципліни «Загальна патологія» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія». Теоретичні знання фізичним терапевтом загальної патології мають велике як теоретичне так і практичне значення. Теоретичне значення полягає в тому, що вони становлять, фундамент матеріалістичного уявлення про хвороби, виявляють їхню справжню суть, причини, розвиток і прояви, тобто формують реабілітаційне мислення. Термін «патологія» в перекладі з грецької означає pathos – хвороба, страждання + logos – вчення, наука. Так, загальна патологія – наука, яка вивчає життєдіяльність хворого організму. Основною метою загальної патології є розкриття законів, за якими розвивається хвороба. Загальна патологія ґрунтується на тих науках, що їй передують, і на тих відомостях, що дають нормальна анатомія, фізіологія та біохімія. Також загальна патологія широко використовує теоретичні і методичні здобутки біофізики, генетики, мікробіології, вірусології, молекулярної біології, паразитології та інших дисциплін. Курс загальної патології включає наступну базу знань – нозологія або загальне вчення про хворобу – дає уяву про патологічні процеси як такі, їх причини і перебіг, допомагає визначити чому виникла хвороба і який механізм її розвитку. Вона включає в себе загальну нозологію (вчення про суть хвороби), яка формує основні поняття і категорії патології, створює класифікацію і номенклатуру хвороб, вивчає соціальні аспекти патології; загальну етіологію – вчення про причини і умови виникнення хвороби; загальний патогенез – вчення про механізми стійкості, загальні механізми розвитку хвороби, механізми видужання і помирання і про принципи патогенетичної профілактики і медицини; також в цій частині розглядають вчення про реактивність, резистентність, конституцію і спадковість. Вивчення дисципліни полягає в розширенні світогляду студентів, набуття навичок роботи з людьми, які потребують застосування засобів та методів фізичної реабілітації. Виконання лабораторних робіт орієнтує студентів на освоєння правил подання всебічної допомоги хворому при різних захворюваннях, забезпечує свідоме виконання призначень лікаря і розуміння доцільності та необхідності застосованих заходів, розуміння показань і протипоказань. Призначення даної дисципліни також навчити майбутніх фахівців розпізнавати початкові ознаки захворювань і вміти надати долікарську допомогу при раптових захворюваннях.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 08-02-05, загальна патологія
Шифр: 08-02-05
За видами робіт: Лабораторні роботи
Тематики: Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична терапія, ерготерапія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Здоров'я людини і фізичної реабілітації
Користувач, що депонує: libr_1 Г. М. Рожанчук
Дата внесення: 30 Жов 2018 13:16
Останні зміни: 30 Жов 2018 13:16
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/11855
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року