08-02-05 Нестерчук, Н. Є. (2018) Методичні вказівки до лабораторних робіт із навчальної дисципліни «Загальна патологія» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
|
Text
08-02-05_вип (1).pdf Download(2MB) | Перегляд |
Анотація
Програма навчальної дисципліни «Загальна патологія» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія». Теоретичні знання фізичним терапевтом загальної патології мають велике як теоретичне так і практичне значення. Теоретичне значення полягає в тому, що вони становлять, фундамент матеріалістичного уявлення про хвороби, виявляють їхню справжню суть, причини, розвиток і прояви, тобто формують реабілітаційне мислення. Термін «патологія» в перекладі з грецької означає pathos – хвороба, страждання + logos – вчення, наука. Так, загальна патологія – наука, яка вивчає життєдіяльність хворого організму. Основною метою загальної патології є розкриття законів, за якими розвивається хвороба. Загальна патологія ґрунтується на тих науках, що їй передують, і на тих відомостях, що дають нормальна анатомія, фізіологія та біохімія. Також загальна патологія широко використовує теоретичні і методичні здобутки біофізики, генетики, мікробіології, вірусології, молекулярної біології, паразитології та інших дисциплін. Курс загальної патології включає наступну базу знань – нозологія або загальне вчення про хворобу – дає уяву про патологічні процеси як такі, їх причини і перебіг, допомагає визначити чому виникла хвороба і який механізм її розвитку. Вона включає в себе загальну нозологію (вчення про суть хвороби), яка формує основні поняття і категорії патології, створює класифікацію і номенклатуру хвороб, вивчає соціальні аспекти патології; загальну етіологію – вчення про причини і умови виникнення хвороби; загальний патогенез – вчення про механізми стійкості, загальні механізми розвитку хвороби, механізми видужання і помирання і про принципи патогенетичної профілактики і медицини; також в цій частині розглядають вчення про реактивність, резистентність, конституцію і спадковість. Вивчення дисципліни полягає в розширенні світогляду студентів, набуття навичок роботи з людьми, які потребують застосування засобів та методів фізичної реабілітації. Виконання лабораторних робіт орієнтує студентів на освоєння правил подання всебічної допомоги хворому при різних захворюваннях, забезпечує свідоме виконання призначень лікаря і розуміння доцільності та необхідності застосованих заходів, розуміння показань і протипоказань. Призначення даної дисципліни також навчити майбутніх фахівців розпізнавати початкові ознаки захворювань і вміти надати долікарську допомогу при раптових захворюваннях.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 08-02-05, загальна патологія |
Шифр: | 08-02-05 |
За видами робіт: | Лабораторні роботи |
Тематики: | Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична терапія, ерготерапія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Здоров'я людини і фізичної реабілітації |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. М. Рожанчук |
Дата внесення: | 30 Жов 2018 13:16 |
Останні зміни: | 30 Жов 2018 13:16 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/11855 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року